Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når mannen deres er me på kontroll må han da jobbe inn den timen han er vekke feks me ultralyd osv;)????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Nei, min mann slipper det.Det blir jo som en slags legetime. Men det spørs vel litt hvor ofte. Han er jo ikke med til legen. Er som regel med til jordmor og skal være med til UL.

Skrevet

Min mann må si i fra for vi skal på ul i tromsø som er 2 timer unna her, så vi kommer til å bruke hele dagen..

Jeg måtte til å med søke om permisjon for den dagen der jeg la ved innkallelse til ul...

Men da min kjære var med til jordmor sa han at han skulle til lege...

Skrevet

Da skal du ha permisjon MED bettalt iallefall.. Det står i arbeidsmiljøloven at alle kontroller som er svangerskapsrelaterte har arbeidstaker rett til fri med betalt. Men man skal så godt det lar seg gjøre foreta disse kontrollene utenfor arbeidstiden, da.

Jeg er på en arbeidsplass der dette ikke blir fulgt. Jeg får fri med bet. til kun den ordinære ul'en.

Legetimer og ekstra timer som f.eks 3D ul osv må jeg ta ut avspasering for å ta. Urettferdig:(

Skrevet

Vet ikke hvordan det er m mannen, men tror de har krav på fri med betalt også...men det er jeg jammen usikker på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...