Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hvordan er egentlig brio sitty? er den stødig og solid? Har en gutt på lit tover 14 mnd.. er det for tidlig å ha han framovervendt i vogna(om dere skjønner hva jeg mener)? Mange barn reagerer jo om de ikke ser mamman sin
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har nettopp kjøpt denne (for bare 1 uke siden!) - jeg er kjempefornøyd!!! Eneste minuset er at man ikke kan legge ryggen helt ned, men snuppa mi sovnet i den på prøvetur og sover helt greit i den. Prøvde masse forskjellige triller, men fant at Brio Sitty var mest stødig, veldig lett (veier bare 7,5 kg!) og tar kjempeliten plass sammenlagt! Den er solid og har god og fin fjæring - det beste kjøpet jeg har gjort siden voksiposen i fjor, hehe =) Selgeren sa at her har jeg vogn til barnet ikke gidder å sitte i den mer (3-4 år) og den er like fin barn etter barn sa hun... Kan gå litt lengre turer med den også, fungerer fint på både brostein, asfalt og skog og mark! Kan absolutt anbefale Brio Sitty - jeg kjøpte også med Kalsje og fotpose (koster 398,- i tillegg til vogna) - er ihvertfall kjempefornøyd altså! Snuppa mi er snart 14 mnd hun også og jeg har akkurat snudd henne slik at hun kan se fremover - hun elsker det! Passer på at hun hører stemmen min og at hun i tillegg får se meg ofte da, hehe... Lykke til med vognkjøpet!!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 å.. så flott! Da blir det nok den har aldri likt vogner med tre hjul eller for mye dill dall på. Kalesje og fotpose er jo noe jeg kan køpe etterhvert. Tror egentlig gutten min kommer til å like å sitte framovervendt og. Her suges ALLE inntrykk inn og alt pekes på. se! daaa. Og mamma ser på alt hun tror han peker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå