*panama* med to søte små Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Jeg nyter det..;o) Da jeg var gravid første gangen så begynte jeg og løpe på do (på natta) i uke 10 og helt frem til fødselen.. Men nå ser det ut til at jeg skal slippe det,deilig;o) Jeg er kommet til uke 28 og sover natten gjennom,men må løøøpe med en gang jeg våkner på mårran da;o)
stormgutt + soljente Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Jeg gikk også på do om natta fra 2. trimester sist. Nå slapp jeg det helt fram til ca uke 33. Er veldig fornøyd med det, jeg! Blir litt mer trykk på blæra helt mot slutten, så det kan jo være at du også må opp litt da...
MAMMA1 Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Er det virkelig mulig? Både i første og dette sv skapet må jeg på do ca 2 ganger hver natt, i natt ble det 3 pga at jeg la meg tidlig:-( Veeldig slitsomt, så dere som slipper må virkelig være fornøyde og nyte nattesøvnen!
kokko Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 jeg slipper do besøket men jeg sliter då igjenn med kramper i leggen. så jeg må opp og stå for å strekke på leggen. og er det ikke krampen som tar meg så er det Halsbrannen. Jeg har nå tabeletter rett ved sengen så nå jeg våkner av den jæv... halsbrannen så tar jeg meg en tyggetabbelett.. og så sovner jeg godt igjenn. men når jeg står opp så må jeg på do då ja... då er det jo så fult. spesielt hvis lille prinsen har lagt seg mot blæra.. sitter en stund på do då ja:)
keisersnittnr3 Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Denne graviditeten har eg og vert heldig, sprang litt på do om natta dei første vekene, men no sove eg heile natta,og er skikkeleg utkvilt når eg våkner på morningen. er kom til veke 32 så krysser fingrene for at eg er like heldig dei siste vekene og:)
bolle-boll, termin 16.april:) Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Er i uke 38 med nr fire og har sluppet nattlige dobesøk med alle sammen. Har egentlig aldri tenkt på hvor heldig jeg har vært, men skjønner det nå som jeg leser om de som er oppe både to og tre ganger... Men overgangen til å være våken flere ganger om natta blir desto større overgang for meg da. Hvis det er noen trøst til dere stakkars nattevandrere.
lottela Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 jeg er 30 uker på vei i dag og jeg har ikke vært "plaget" med dobesøk om natta enda.. men ellers når jeg må på do, så MÅ jeg på do
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har ikke begynt å fly på do ennå heller, og jeg er 33+2. I forige svangerskap begynte jeg ikke å fly på do om natta før etter at jeg hadde gått ut i permisjon. Jeg kan vel ikke kalle det do-flying for jeg var bare oppe en eller to ganger i løpet av natta. Håper virkelig at jeg slipper like lett unna denne gangen også. :-)
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Her går det litt opp og ned, i natt måtte eg ikkje på do (men vakna klokka sju av sparkebaby på blæra). Vanlegvis går det greit å gå på do rett før eg legg meg og når eg står opp, men det kjem jo litt an på om eg drikk mykje på kvelden.
Xenaen Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 Jeg er i uke 29, og i dette trimesteret (sålangt) har jeg også sluppet det! Vet ikke helt hvorfor, men jenta sitter visst med hodet opp, kanskje det er derfor? Men om morgenen så sitter ho å tramper på blæra mi, og det e ekkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå