Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Lurer på hvordan det har gått for dere å bytte over.. vogga vugger jo.. og det gjør jo ikke akkurat sprinkelsenga.. hm..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hadde ikke vogge, men du kan få kjøpt sånne vuggetingster (gyngebein) til å sette på bena på sprinkelsenga. De har dem på www.mamma-mia.no
MammaDilla Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Dette lurer jeg litt på også. Jeg har ikke vugge da, men en liten kurv som står på et stativ. Pjokken er snart 8 uker og begynner å bli for lang til kurven. Kommer det til å bli problematisk å bytte seng? Han er ikke vanskelig om kvelden sånn til vanlig. Legger han ca kvart på ti, og da sovner han som oftest innen kl ti av seg selv. Men gruer meg litt til å bytte seng hvis det blir uvant for han..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Senga blir jo litt stor for dem så det kan hjelpe å gjøre plassen mindre med pledd og sånt. Vi brukte vognbagen oppi sprinkelsenga ganske lenge for lillemor fant ikke roen i senga. Legg gjerne et putevar eller en t-skjorte med mamma-lukt oppi senga.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Her gikk det helt fint å bytte! Bare smokken og kosekua er med så er alt helt greit!!)
MammaDilla Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Da skal jeg flytte sprinkelsengen inn på rommet vårt etterpå. Kan jo bare gjøre plassen litt mindre i den ja. Egentlig skal kurven passe fra 0-3 mnd, men pjokken min er jo gedigen, så han har ikke plass lengre. Han var 61 cm på 6-ukers kontroll. Samme som jeg var på 3-mnd kontroll.. hihi
Lucky76 Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Vi har vogge og sprinkelseng. Har bytta mellom de hele tiden. Går så greit så
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 vi monterte hjul på sprinkelsenga. hehe. ser korny ut
rødhette* Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 Vi hadde kurv. Byttet gikk problemfritt - faktiskt det motsatte av problematisk her. Han sov mye bedre den første natta i sprinkelsenga enn han sov noen netter i kurven. Så lillegutt ser ut til å foretrekke det litt mer romslig, enn den "tettere" kurven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå