Guttemamma til to Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hei! Er det noen her som var på nyfødtintensiven i Fredrikstad januar/februar 2006? Vi var der da og lurer på åssen det har gått med dere
Medium fikk guttebass Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg fikk en gutt 1. februar 2006, men var på Spesialavdelingen. Slapp akkurat unna nyfødtintensiven. Han ble født i uke 35. Håper det går fint med dere. )
Guttemamma til to Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 hei! Så koselig med svar Vår sønn ble født i uke 32 han da.. ble noen laaange uker der inne. alt går helt fint. Håper det er bra med din lille og
Medium fikk guttebass Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Hei igjen. ) Hva var grunnen til at du født for tidlig? Vet du det? Hos meg begynte vannet å lekke sånn plutselig, så jeg ble satt igang etter 1 døgn. Gutten min var stor og trengte ikke så mye oppfølging. Måtte ligge i lyskasse pga gulsott og slet med spisingen, ellers fungerte ting greit. Kan tenke meg at det er tungt å ha babyen sin på intensiven så lenge - godt at det går bra med gutten din. )
Guttemamma til to Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 Jeg fikk alvorlig svangerskapsforgiftning jeg da med veeeldig høyt blodtrykk(195/140 da jeg ble lagt inn) lå en uke ca på sykehuset før jeg ble skikkelig dårlig og de valgte keisersnitt. heldigvis var han ikke syk eller noe.. Bare lite(og vakker) og kunne ikke spise selv og sånn. Vi hadde bare ett døgn med lysbehandlng vi da
Medium fikk guttebass Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Ja, med det blodtrykket skjønner jeg at det var greit å ta han ut. Gutten min lå også bare ett døgn i lyskasse, det var godt å få han ut igjen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå