Gå til innhold

Karomamma.... Tar du oppdrag ala.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å synge på bestilling på f.eks jobben til en kjekk mann? Ikke til bryllupsdagen, for det er over the top..men til bursdagen? *ler*

Jeg har nemlig skjønt at du er en dame som ikke er redd for sprell...så et sangnummer, ala sangogram hadde vært tingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, nei, det gjør jeg dessverre ikke :)

Har fått henvendelser av den typen. Hvis det kommer noen inn på kontoret mitt og begynner med "Du er en av de gærneste jeg kjenner...." eller "Du som er en erfaren entertainer..." og så videre, da er det som regel noe slikt. Jeg har gjort det én gang på Broker (!!!) for mange år siden. Betalingen var en kasse rødvin, men det er en annen historie....

Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det heller...*ler* Ikke bare fordi jeg absolutt ikke kan synge...

Å synge på Broker er jo en bragd...men det hadde vel vært hakket verre å synge en onsdagsformiddag i kantinen på en ultrastright arbeidsplass...der ingen er bedugget av alkohol...

Jeg tror faktisk at jeg hadde synes det var morsomt, men at mannen absolutt ikke hadde vært enig med meg..jaja...

Ikke skal vi gifte oss heller, så om du ikke tar en trall på Holmsbu...*hint-hint*

Skrevet

Om jeg hadde drukket en kasse rødvin først, så kunne jeg sikkert gjort det...............HAHAHAHAHAHAHA...............hvilken suksess.........NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hihihihihi.....................;-))

Skrevet

He he, det er mange som stiller etter en kasse rødvin... Det hører med til historien at dette var midt på dagen en lørdag med stappfull kafé. Det var ikke synging, men det var en kar som skulle drikkes ut som var på kafé med kjæresten (hun var informert på forhånd). Jeg satt på bordet ved siden sammen med en venninne og latet som jeg kjente ham VELDIG godt fra før. Kjæresten tente på alle pluggene og det utartet seg til å bli en skikkelig scene... He he, snakk om saker :)

Phantomet - jeg hørte om en kar som fikk en fin overraskelse da han fylt år. Kollegene hadde leid inn en kanin (voksen mann i rosa kaninkostyme) som fulgte etter ham hele dagen. I møter, i kantina, inn på do og gode greier. Kaninen hoppet inn i bilen hjemme på morgenen og fulgte ham hjem etter jobb. Ha ha ha!!

Skrevet

Hahahahaha..................DER HAR DU OVERRASKELSEN Phantis!!!

En rosa plysjkanin som forfølger ham:-))) Den var god!!!

Skrevet

Eller hva med en mann som ser ut som en livvakt? Hihihihi..............dette er absolutt min humor!!! Det er jo ingen grenser for hva man kan gjøre da!

Skrevet

Det kaninstuntet var bare heeeelt i min gate!!! Jeg tror jeg ler meg ihjel!!!

(colaen min sprutet ut gjennom nesa, jeg må bare stikke og hente en klut...c",))

Skrevet

Ja, det kaninoverraskelsen er bare helt fantastisk!!! Jeg har hatt kjempelyst til å gjøre det selv (altså leie inn noen), men har ikke funnet hverken anledning eller offer ennå...

Jeg ser for meg bursdagsbarnet, litt trøtt, kjører bilen ut av garasjen og så hopper det inn en 2 meter høy rosa kanin! Ha ha ha ha... Denne karen har en lederstilling og kaninen var med inn i ledermøte på jobben. Den sa ikke et ord hele dagen, bare hentet seg en stol og ble med overalt. Inn på kontoret, møterom og i kantina. He he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...