Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert når:

-Folk ler av barnets gråt når det er skikkelig utilpass, kanskje til og med skikkelig vondt i magen!

-Alle skal legge seg borti hvorfor barnet gråter. *jo det er vondt i magen*, *hun er så trøtt*, *hun er iallfall ikke sulten nå* (og jeg vet det er det hun er...-gir henne mat, og får forklart at -åhh nå har hun ikke vondt i magen mere)

-Folk skal se nesten helt inni puppen min når jeg ammer henne (liker å være litt alene da)

-Legger seg borti når jeg bør slutte å amme, hvor gammel hun bør være da.

-Spør alltid: Hvor ofte spiser hun nå da? -Hun spiser jo når hun er SULTEN! Alt fra 1,5 time til 8 timer på natta....

-De som roper ut at hun er sulten bare fordi hun gir en liten lyd fra seg!!

Måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer, og legger til:

-folk som skal komme med et lustusen ammeråd. har du prøvd ditt, sikker på at det ikke blir bedre med datt? har du nok melk??

Skrevet

enig........ var på kjøpesenter på fredag og tulla skrek og skrek (hun var trett det vet jeg fordi hun hadde ikke sovet på lenge) Stå inni en butikk og ventet på at mennen min skulle betale jakken han skulle ha. Jeg tokk et pledd over vognen får at hun skulle ha det litt mørkere. Så kom det et eldre par bort til meg og sier "du må jo forstå at hun vil se det er derofor hun gråter" De vet at faktisk ikke dere mile måne ikke bland dere tenkte jeg ............

Skrevet

signerer dette jeg :-) enkelte bryr seg alt for mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...