Gå til innhold

Hva er masserier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde gjevnlige rier med 5 min mellomrom, varte ca halvt min. i går natt. sterke mensensmerter både i ryggen og magen hele natta...men riene tok seg aldri opp....nå er alt som normalt igjen. er dette masserier.? og kan det hende at jeg går tiden ut.? 4 uker igjen til termin? er så vanskelig å forholde seg til å gjøre seg klar til fødsel på ethvert tidspunkt...og så kan det ta 4 uker....klarer ikke tenke på noe annet enn at han kanskje kommer snart. Hva tror dere? noen som har hatt masserier så lang tid før fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva de kaller disse sammentrekningene, men vi hadde en slik runde her i forrige uke - kombinert med blødnng for oss riktignok så vi vant et par dager på sykehuset.

Jeg opplevde sammentrekninger i magen, vondt i ryggen og nedover i bena og lå med fine måleinstrumenter på magen som holdt kontrollen på hvor kraftige og intense sammentrekningene var, samt hjertelyden til barnet. Jm, lege og de andre som var på sykehuset kalte i alle fall dette rier selv om de avtok etter noen timer...

4 uker igjen til termin for oss også, så det ble en litt brå omveltning å plutselig forholde seg til tanken på ar barnet faktisk vurderte å komme :)

Skrevet

er nok maserier..hadde det på lørdag. ble ordentlig irritert når de stoppa! har 11 dager igjen til termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...