Gå til innhold

Sitte i sportsvogn 6 mnd..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har byttet til sportsvogn for en liten stund siden, men kom til å tenke på en ting... Er det bra for ryggen til lillemann å sitte så lenge? Ser ut til at han liker å komme opp og se, og han sitter jo i vogna en stund.. men han sitter jo ikke selv ennå.. Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjør det samme jeg og men lar han ikke sitte så lenge legger han ned etter en stund.

Skrevet

Her bare hyler han når jeg legger han ned! Må være veldig trøtt og soveklar hvis han skal ligge i vogna for tiden.

Skrevet

Jeg har også nå byttet til sportsvogn. Vesla begynte å dra opp hodet sitt for å se, og da fant jeg ut at det var greit å bytte. Hun får sitte litt oppe, men ikke altfor lenge siden hun ikke kan sitte selv ennå. Tror ikke det skal være noen fare å gjøre det, så lenge man ikke overdriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...