Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Bruker man fadere for barn som har navnefest? Hvor mange isåfall? Hvor ofte arrangerer Humanetisk forbund navnefest?
Morango 29.05.2007 Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Regner med at svar på innlegget ditt finner du ved å ta en telefon til forbundet og ved å sjekke ut på nettet..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Sjekk på www.human.no der kan du søke på ditt fylke. Man kan ha vitner som kommer med på tavlen man får, men disse har ingen funksjon under sermonien har jeg lest meg til. Vi kommer nok til å ha vitner til vår.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Man har ikke faddere ved navnefest, men man kan ha vitner. Du bestemmer selv hvor mange. De har ingen betydning i selve sermonien. De er bare helt vanlige gjester. Vi valgte å ikke ha vitner. Tror det er like vanlig å ha det som å ikke ha det. Ellers varierer det hvor ofte det er sermonier. Noen steder 1 gang i året. Her jeg bor er det en på våren og en på høsten, men i store byer er det nok oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå