Gjest Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Skal kjøpe en jeg kan ha til og være i syden, men har ikke tenkt og betale så mye for den. Noen som vet?? kan gjerne kjøpe brukt, men er nesten ingen på Finn.
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Topcom sin er billig og kom best ut i test på tv2 hjelper deg.. selges på clas ohlson
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Ja, enig med hun over! Jeg har den, og synes den er veldig fin å bruke.
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Kan der brukes batteri i begge?? Slår den lett ut? Skal jo gjerne høre baby, men slippe for bråkete mopeder og moske rop. -men det er vel ikke oppfundet endnu :-)
to guttegull Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Jeg er ikke fornøyd med topcom, så jeg anbefaler den ikke! Det er mulig å bruke batteri i begge deler, men det er bare foreldreenheten som er oppladbar, og babyenheten bruker opp batteriene med en gang! Hele greia er noe dritt syns jeg! Slår ikke alltid inn, henger seg opp, også er det er forbanna irriterende høy pipelyd hver gang jeg slår den på! Nei, denne skal byttes ut med noe som funker!!
MammaDilla Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Jeg må si meg enig med deg, Mutter'n. Vi får inn naboens bebi, og vi får inn walkitalki fra andre folk. Her en kvel var det plutselig en mann som snakket på vår babycall. Har bare 9 kanaler og det er lite når man bor litt sivilisert. Men når det er sagt, så er den billig, og sånn bare for en syden tur så hadde jeg neppe spandert mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå