Gå til innhold

Hva mener dere!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer kun på natta, resten av døgnet vil han ikke ha puppen. Og på natta er det snakk om fem minutter amming og så sover han igjen.

Men det jeg lurer på ;

Babyen ammer en gang før midnatt, en gang i tre-fire tida og en gang i seks-sju tida. Regnes det da som tre ganger pr natt eller som en gang pr natt??

Jeg lurer bare på hva dere regner som natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt 1 gang pr natt! :-)

Før midnatt har jeg som regel ikke lagt meg og i 6 - 7 tia har jo neste dag begynt...... ZZZZZZZZZzzzzzzzzz :-)

Skrevet

Ville sagt en gang, for oss er natta 24-05/05.30

Skrevet

Hehe, er litt usikker, egentlig :-) (mye man skal tenke på.. :-)) Lillegutt legger seg i 20-tiden, så ammer jeg i 5-tiden, og så i 9-tiden. Og det blir jo en gang per natt. Men likevel to ganger færre enn det du ammer :-)

Så kommer vel an på om man mener barnets natt eller din natt :-)

Skrevet

Det spørs hvor gammelt barnet er. For her ble nettene lengre etter at snuppa ble 6 mnd og begynte å spise annen mat. Svaret er altså 1-2 ganger. Regner ikke med den i 6-7 tiden, for da er det jo morgen!

Skrevet

Du ammer 1 gang m natten

Og babyen får pupp 2 ganger om natten

For det er natten for babyen men ikke for deg.

Skrevet

Siden dere spør, er babyen sju mnd snart. Jeg har ikke nattavvent han for å få beholde puppen noen mnd til. Siden han har slutta på dagen.

Skrevet

hm.. kommer jo an på om du har lagt deg den gangen før midnatt da..

min gutt får mat ca 21-05-07.30. ( nettene er litt forskjellige.. men det var i natt iallefall..) og det er jo en gang om nattan.. så du har jo en du å.. bare litt slitsomme tidspunkt kanskje..

Skrevet

Jeg legger meg senest kl 10 så å amme ved midnatt er natt for meg. Så jeg ville sagt at du ammer 2x per natt, men det kommer litt ann på når du legger deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...