Atter gravid Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Jeg tror du kan bli sprø av å lese her inne hver dag. Ingen svangerskap og fødsler er like. Og kroppen er forskjelling fra person til person. Jeg har nå nøyaktig 7 dager til termin. Jeg har hatt kraftige kynnere siden uke 30, mye mensmurringer, slimproppen har gått 2 ganger. En gang med blodspor og en gang uten. Har også hatt løs mage. I tillegg har jeg masse utflod, stikninger nedover, tisser 4 ganger hver natt osv. Har også fått bekreftet 2 cm åpning forrige uke. Men det kan være lenge igjen enda. Skulle jeg gått og kjent etter alle symptomene tror jeg at jeg hadde blitt sprø. Og dette er mitt andre svangerskap på kort tid. Forrige gang fødte jeg 1 uke før termin. Slimproppen gikk 4 uker før første gang og 2 uker før andre gangen. Den fornyer seg. Da fødselen skjedde merket jeg ingenting på forhånd. Selvfølgelig haddde jeg hatt en del kynnere, men ellers merket jeg ingenting som løs mage, menssmerter el. Jeg var i stort selskap hele dagen og kvelden i forkant. Denne gangen ser det ut til at jeg ikke føder 1 uke før, til tross for at legen har sagt hele tiden at jeg ville gjøre det. Jeg tror dere kan bli sprø av å lese her inne hver dag og samtidig gå å kjenne etter symptomer. Hvis dere er virkelig lei anbefaler jeg å gå lange turer hver dag og også prøve akupunktur. Gå i trapper og vask hus. Det dummeste dere kan gjøre er å sitte rett opp og ned å vente. Da skjer det i vertfall INGENTING!!!!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hehe..forstår frustrasjonen din ang alle disse innleggene...en KAN virkelig bli litt sprø) Men det er liksom dette det dreier seg mye om på 3.tri da...Alle ser frem til fødselen, og jo nærmere en kommer termin jo mer opptatt blir en av disse "tegnene" som skal tilsi at noe skjer snart. Dette forumet handler jo tross alt om å være gravid og alt som det medfølger... en får heller unngå å lese de innleggene som handler om "skjer det noe nå??, Slimproppen.."osv da....
2blånisser Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Hehe, skjønner deg. Men det er vel derfor sånne her forum eksisterer. Man kan spørre om ting man lurer på. PS: ikke alle som kan vaske og styre. Noen må ta det med ro, og "sitte rett opp og ned" som du skriver, hvis man har bekkenløsning eller andre plager. Så da er jo BIM et fint tidsfordriv for mange:)
kokko Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Jeg er helt enige med deg jeg. Jeg forstår ikke hvorfor folk er så opptatt av denne slimproppen. jeg må bare si at jeg aldri har hørt eller sett noe til den. og kjenne til symtomer til at fødselen er nærmer... ja det tro jeg ikke på. sist jeg fødte så sendte jeg mannen ut for å spise med jobben, jeg trodde då at jeg hadde desse kynnerne som vi "alle skal kjenne" det var jo det jeg hadde lest her... men det viste seg at det ble vondere så jeg ringte etter mannen etter noen timer... og noen timer etter det så var jeg førstegangs mamma.... denne gangen er jeg usikker på om jeg kommer til å kjenne at nå er det på gang... kommer sikkert til føde på vei til sykehuset... fordi jeg er så trege med å skjønne at det virkelig er fødselen som er på gang. men jeg vet at min termin er 19 april +/- 2 uker... det betyr ikke at jeg skal begynne å kjenne etter om det skjer noe nå.... fordi jeg snart har bare 3 uker igjenn. lykke til alle i denne tiden som kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå