Gå til innhold

Er det flere som har tre tette her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann var tre år og tre mnd når nr tre ble født;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jammen tett. Hvordan har det gått? Må ha vært veldig travelt....Har selv to barn med 2 års mellomrom, og vurderer en tredje med samme mellomrom...

  • 1 måned senere...
Skrevet

ja da har du vært tøff!!

Hadde du lette svangerskap?

Jeg har 3,men 2 år imellom hver.Synes det er perfekt

  • 5 måneder senere...
Skrevet

Min blir nesten 4 år og minste blir 2 år og 7 mnd.

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Vi har tre herlige jenter på 3 år og 4 mnd.. Nå er minsten 7 mnd og jeg har veeeldig lyst på en gutt snart... =)

Skrevet

Heisann.

har tre med fire år mellom hver,-det er litt lenge mtp at de skal leke sammen, men litt mindre jobb for mor og far mtp rutiner og arbeid når søsken er litt større. Men det blir jo endel krangling dem imellom..

(mellom de to største-minstemann er 6mnd).

Jeg har vurdert nr 4 også, men føler at reaksjonene fra mange er at det er "for mange" om dere skjønner hva jeg mener. Jeg er 35 år nå, så d må jo skje snart om det skal skje. Men man skal liksom ha gjennomsnittet på 2 barn, det er liksom ikke tilrette lagt på noen måte for oss som ønsker fler... noen andre som føler det sånn?

Skrevet

hei,jeg er 33 år,har en jente på 6 år fra før,og en jente på 6mnd nå,og venter neste i august,det blir hektisk,men ser på det som en glede,da jeg ikke hadde den muligheten med første mann,så har de jo glede av hverandre etterhvert,fint med søsken.

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Eldstemann her i huset blir 3 år og 8 mnd når babyen i magen kommer:-)

Gleder oss veldig!

  • 5 uker senere...
Skrevet

Vi har tre tette. 20 mnd ca mellom hver. Elste var 3,3 mnd når siste kom i sluttten av februar. Nå er det nok med barn for vår del.

  • 2 måneder senere...
Skrevet

har fem barn, de tre eldste er ganske tett i alder ( født mai 96, april 98 og mars 00). De har stor glede av hverandre, selv om storesøster ( som blir tenåring til neste år ) kan bli litt lei av og til . Fra nr. 3 til nr 4. er det 4 år og 3 mnd forskjell i alder- de to leker fint de også, men det merkes at aldersforskjellen er større. Minstejenta( nr 5) som er 3 mnd, er 3 år og 9 mnd yngre enn jente nr 4 . ( Har 5 jenter- om ikke så mange årene er tre av dem tenåringer- grøss og gru !?......

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...