high five Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Eldstemann var tre år og tre mnd når nr tre ble født;)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Det var jammen tett. Hvordan har det gått? Må ha vært veldig travelt....Har selv to barn med 2 års mellomrom, og vurderer en tredje med samme mellomrom...
tripptrapp3sko Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 ja da har du vært tøff!! Hadde du lette svangerskap? Jeg har 3,men 2 år imellom hver.Synes det er perfekt
M@mm@ til mine barn Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Min blir nesten 4 år og minste blir 2 år og 7 mnd.
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Vi har tre herlige jenter på 3 år og 4 mnd.. Nå er minsten 7 mnd og jeg har veeeldig lyst på en gutt snart... =)
3tøffetyper Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Heisann. har tre med fire år mellom hver,-det er litt lenge mtp at de skal leke sammen, men litt mindre jobb for mor og far mtp rutiner og arbeid når søsken er litt større. Men det blir jo endel krangling dem imellom.. (mellom de to største-minstemann er 6mnd). Jeg har vurdert nr 4 også, men føler at reaksjonene fra mange er at det er "for mange" om dere skjønner hva jeg mener. Jeg er 35 år nå, så d må jo skje snart om det skal skje. Men man skal liksom ha gjennomsnittet på 2 barn, det er liksom ikke tilrette lagt på noen måte for oss som ønsker fler... noen andre som føler det sånn?
silja33 Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 hei,jeg er 33 år,har en jente på 6 år fra før,og en jente på 6mnd nå,og venter neste i august,det blir hektisk,men ser på det som en glede,da jeg ikke hadde den muligheten med første mann,så har de jo glede av hverandre etterhvert,fint med søsken.
Kjærlighet <3 Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Eldstemann her i huset blir 3 år og 8 mnd når babyen i magen kommer:-) Gleder oss veldig!
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Vi har tre tette. 20 mnd ca mellom hver. Elste var 3,3 mnd når siste kom i sluttten av februar. Nå er det nok med barn for vår del.
Fembarnsmor Skrevet 25. juni 2008 #10 Skrevet 25. juni 2008 har fem barn, de tre eldste er ganske tett i alder ( født mai 96, april 98 og mars 00). De har stor glede av hverandre, selv om storesøster ( som blir tenåring til neste år ) kan bli litt lei av og til . Fra nr. 3 til nr 4. er det 4 år og 3 mnd forskjell i alder- de to leker fint de også, men det merkes at aldersforskjellen er større. Minstejenta( nr 5) som er 3 mnd, er 3 år og 9 mnd yngre enn jente nr 4 . ( Har 5 jenter- om ikke så mange årene er tre av dem tenåringer- grøss og gru !?......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå