Gå til innhold

Lille_Gull er du her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!!!

Er på jobb jeg:)

For en nyyyydelig dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Litt sein med å svare.. Sitter ute i sola :) Kvalm i dag ( er det kanskje en gang hver uke, så skal ikke klage), så godt me litt frisk luft :)

Skrevet

Så deilig da!!!

jeg stresser på jobb, skal i tinghuset på onsdag i en inkassosak mot en dårlig kunde, så jeg driver og samler all info jeg finner i loggen.

Kunne tenke meg å slappe av jeg også, skal sette meg på balkongen senere (ihvertfall rydde den litt).

Ja, kvalme er noe skit, men greit når en vet årsaken:) Er ikke omgangssjuka denne gangen!!!

Ellers, noe nytt???

Jeg ringte sissel for å gratulere med dagen.... Den var jo 20, ikke 26 som jeg trodde.... Har sendt gaven i posten nå, bedre sent enn aldri!!!

Skrevet

Har heldigvis vært utrolig heldig; småkvalm innimellom, men har enda ikke vært så dårlig at jeg har spydd :)

Jobb ja, lenge siden jeg har vært der.. Du jobber med fakturering eller? Jeg hadde ansvar for fakturering og godkjenning av avtaler ( også i et IT-firma), men ble jo sykemeldt nesten før jeg fikk begynt.. Jaja.. :)

Sissel ja.. Kan ikke huske sist jeg snakket med henne.. Var jo en del i lag da vi var mindre ( var jo naboer når vi var bittesmå), men blitt mindre å mindre kontakt.. Husket faktisk at hun hadde bursdag 20. :) Ikke verst :)

Skrevet

Ja, jeg er kundekonsulent, har både fakturering (frem til sommeren), inkasso, avtaler og teknisk hjelp på "enklere områder" av det vi driver med. Er totalt uinteressant syntes jeg.... Kanskje jeg finner noe nytt etter permisjonen. Men så er det en del goder da.... Gratis mobil, trening, lunch, fleksitid. Jobber som regel bare 7 timer istedenfor 8, så skal jo ikke klage.

Men når vi flytter til eidsvoll om et par år så finner jeg meg sikkert noe der.

Ja, husker dere hadde litt kjennskap til hverandre!! Det blir jo bryllup til sommeren, gleder meg sånn....

Hun skal bruke min kjole:) Jeg fant en flott skål på hadeland glassverk til dem for noen uker siden, så det er i orden:)

Skrevet

Bare fått med meg at hun er forlova jeg, ikke at de skal gifte seg nå.. Så kjekt :)

Mamma og Ingebjørg har vært venner siden før vi ble født.. De bodde et par hus oppi gata.. Så vi har alltid vært en del på besøk der og sånn ( de flytta når vi var små, og vi flytta noen år etterpå).. Var jo på Malta sammen i 3 uker når vi var 16 også.. :)

De blir boende i Bergen eller? Fikk iallefall meg meg at hun feiret jul i Bergen i år (eller, i fjor blir d vel)..

Må snart somle meg til å sette på en maskin med klær.. Reiser på onsdag, så må begynne å pakke i morgen.. Verste jeg vet...

Skrevet

Skal du hjem en tur???

Ja, husker det at dere var på malta sammen!!!!

Ja, forlovet seg i mai 05 de, og nå er det plutselig bare 4 mnd igjen. De blir boende i Bergen, hun jobber på en skole hvor min tante er inspektør (vikariat) så hun håper å få fast stilling etterhvert. Er jo så vanskelig i læreryrket nå for tiden.

men hun passer til det, hun er som snytt ut av Ingebjørg:) Fy søren så like!!!

Jeg har begynt på tale til henne, men vet ikke om jeg gjennomfører den.. Siden jeg er såpass gravid så tar jeg sikkert lett til tårene da. Ingenting er som å se en høygravid kvinne som griner.....

Nei, kanskje sang er bedre!!!

Skrevet

Skal du være forlover? Jeg har aldri likt å holde taler ( husker noen fæle taler i norsktimene med Våga..).. En sang er kanskje bedre ja ;) Jeg hadde sikkert begynt å grine uten å være gravid, så da hadde jeg iallefall gjort d om jeg skulle holdt en tale i sommer ;)

Sissel og Ingebjørg er utrolig like ja..! Ingebjørg har festlig latter ;)

Jeg skal hjem ja :) Reiser på onsdag.. Tilbake til Oslo igjen 2.påskedag, så blir hjemme nesten to uker :) Når jeg kommer til Oslo igjen er det bare en uke igjen til ultralyd!! :) Samboer begynner i ny jobb etter påske.. Så skjer mye på en gang nå :)

Skrevet

Nei, det er kristin som skal være forlover. Lurer på når det blir utdrikkingslag også jeg, det kommer vel kanskje i mai... Greit å gjøre det mens folk er i hjemlandet (folk reiser jo når det blir juni og mange har alt bestilt ferier).

Jaja, får vel se.

Så deilig å være hjemme i nesten to uker!!!! Jeg skal hjem til sommeren en stund (lyst på rorbuferie på Bømlo...)

Ny jobb er jo spennende!!! Hva driver han med??

jeg skal ringe Ingrid i dag og gi beskjed om nurket... Hehe:)

Skrevet

Han er ingeniør :) Begynner i ny jobb 10.april, og fortsetter i samme stilling når vi flytter ( bare at han da såklart har kontor i Haugesund).. Han fikk presanger på jobb i dag visst.. Blant annet barnebestikk i sånn Hardangerbestikk.. Koslig :)

Ingrid blir nok kjempeglad for nyheten :) Hun er i Trondheim enda, men kommer heldigvis hjem til påske :)

Forresten, noen "følelse" ang kjønn? Jeg har guttefølelse.. Søstera mi tror det blir jente.. Når vi har sett på babyklær i butikker går jeg til "gutteavdelingen" og hun til "jenteavdelingen".. :)

Skrevet

Så bra at han kan ha kontor i Haugesund!!!

Jeg tror det er gutt også. Nesten 100% sikker:) Bare vet det.

Ingrid begynner jo også i ny jobb. Det er bra, det er jo litt av noen kjerringer på aksdal... You know.....

Vi må jo tenke litt ull til sommeren, så skal sette mamma til å strikke masse ullplagg...

En venninne av meg fikk gutt 11 oktober i fjor, og han vil jo være ett år når vår kommer. Det er koselig. Magnes bror er jo samboer og de har ingen, men er vel snart på vei... Han er jo 38 og hun 27.... På tide da ja.

Skrevet

Ja, godt at Ingrid fikk ny jobb.. Noen skikkelig sladrekjerringer der hun er nå.. Vi vet jo hvordan hun har det.. Glad jeg ikke er der lenger :)

Mamma begynte å strikke et par dager etter at hun fikk vite om babyen :) En herlig drakt i hvitt og litt grønt :) Hihi, jeg strikka faktisk teppe selv for et par uker siden.. Hadde ikke strikka siden barneskolen, men fikk det til :)

Ingen jeg kjenner som har små nå.. Søskenbarnet mitt blir pappa til to rundt din termin ( men de kommer vel mest sannsynlig litt før tida).. Ei venninne av meg fødte i november.. Men var bare i uke 20-21, så det gikk jo ikke bra..

Jobba i barnehage før jul jeg.. Bare ett- og toåringer.. Ble jo sjarmert i senk ;)

Skrevet

Hehe, hvitt og grønt er nydelige farger!!!!

Jeg har ei venninne som blir 30 nå til sommeren, hun tror jeg er veeeeldig klar for å bli mamma og de snakker om å prøve til jul, da har hun jobbet 6 mnd (begynner i ny jobb til sommeren). Det hadde jo vært super koselig....

Uff, trist å miste så sent i svangerskapet, heldigvis er det ikke så mange som gjør det, de fleste går det bra med.

Uff, det er så mye drittunger for tiden, at jeg hadde vel sikkert mistet kontollen hadde jeg jobbet i barnehage.... Min tålmodighet er lik null.

Er egentlig derfor vi ikke vil bo i Oslo, rett og slett ikke en bra plass å vokse opp lenger.

Men noen er jo suuupersøte (slik som våre blir- selvsagt!!!)

Skrevet

Jobba i familiebarnehage,så var bare 8 små og 2 voksne :) Ble ikke så mye herjing og grining og sånn.. Dessuten sov jo alle 1 1/2- 2 timer hver dag, så hadde "pause" i to timer midt på dagen :) De var så søte atte :)

Hadde ikke du og Ingunn bilde på kjøleskapet av en skrikerunge på badestranda? :)

Heldigvis ikke mange som mister så sent nei.. Her var det mye forskjellig inni bildet ( de fant nyre- og hjertefeil på mor), og senere akutt svangerskapsforgiftning.. De vet ikke enda om de kan få barn igjen, men håper jo på det beste :)

Hvitt og grønt er fint ja :) Har jo ikke mange fargevalgene når vi ikke vet kjønn.. Jeg vet jo at ei jente kan bruke blått liksom, men likevel.. Har sett DEN nydlige sparkebuksa i blått. Så hvis ultralyd viser gutt skal jeg rett på butikken og kjøpe den :)

Skrevet

Ja, vi hadde det. Den ungen ødla for oss da vi var på sjekkeren på grindafjor camping!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!

Guri, hadde glemt det jeg.

har handla masse i hvitt og beige, noe gult og grønt...

Jeg har ingen tålmodighet så jeg har vel kjøpt det meste. Pappa har ordnet min gamle vugge, han er jo så stolt:)

Tenker meg en tur på barnevogn huset i dag og se etter sprinkelbeskytter for vugge... Vil ha hvit farge, og det har de der tror jeg...

Nå er skrikerungen på kjøleskapet byttet ut med oversikt over resterende ting vi trenger til babyen:)

Skrevet

Vi har ikke handla så mye enda egentlig.. Dvs, mamma gjekk berserk på Amanda og Oasen da hun fikk vite det ;) Selv har vi bare kjøpt et sett (genser og bukse) i hvitt med litt gult og grønt, to par sokker, og 3 bodyer.. Stellebord er også i hus, men det er bare fordi det vi likte var på tilbud, så da måtte vi kjøpe :)

Var og kikket på vogn og bilsete ( og diverse annet dilldall) på lørdag.. Tror vi drøyer litt før vi kjøper..

Håper de kan se kjønn på ultralyden i midten av april.. Vi har så mye annet som må ordnes, som feks flytting ovs, så hadde vært greit å ha noe "på plass" liksom.. Dessuten er jeg aaaaalllt for nysgjerrig til å vente helt til september med å vite.. :)

Og du, kanskje det at ungen ødela sjekkedagen var "meant to be" ;) Da traff du ingen den dagen, og fikk Magne istedenfor :) ( mener ikke "istedenfor" som erstatning, men i mangel av bedre ord :) )

Skrevet

Heia!

Du, nå meldte jeg med sissel og sa du hadde kjent meg igjen her inne. Så du får sikkert en hilsen fra henne snart:)

Skrevet

hihi,ok :) ikke en liten på vei der også snart vel? :)

Skrevet

Tror hun har lyst på, hun fikk en ny tante unge på erlend side nettopp. og da begynte klokka og tikke tror jeg....

jeg stikker snart jeg, er her inne hver ukedag fra 9-16, så vi snakkes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...