Cat.68 Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Det er nesten umulig å si, fordi et bryllup kan koste omtrent hur mye som helst. Bare man nevner ordet bryllup koster en del ring dobbelt så mye. Dette kommer noek mye an på hvor nøye man er på ting og hvor mye man kan ordne selv. Vi var ca 30 til middag og 10 til til kaffen. Hele vårt bryllup inkludert ALT kom på 30.000 kr. Da inkluderer jeg *Kjolen min, skor ,kåpe , diadem, underskjørt,korsett ,strømpeband og væske + hår og make up + prøvetime. *Dress til mannen min+nye skor+hår *Nye sko til sønnen min + hår (dress hadde han fra før) *Hår og nye sko til datteren min (Kjole hadde hun fra før) *Brudebukett, brudepikebukett og 5 blomstersmykker *Leie av lokal *fotograf etter vielsen *Mat og Drikke + catering (noe fikk vi av mine foreldre der) *Pluss bordekorasjoner samt masse annet småtteri, lys pynt leie av servise osv.osv Men som sagt bare en selv som kan sette begrensningen.
Cat.68 Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Deerter og bryllupskake er selvfølgelig med i det regnestykket også.
brooklyn Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Vi hadde 50 gjester, tapasbuffet og fri bar, i et telt i mine foreldre sin hage. Alt, fotograf, klær, dj, transport for gjester, mat, serveringshjelp, kokk, drikke, blomster, dekketøy, telt, innertelt, bord, stoler, trykksaker mm kostet oss tilsammen 90 000 kroner. Det spørs helt hva du gjør det til og hva du ønsker. Noen lokaler/steder er rimeligere enn andre, mange velger å gjøre mye selv, slike ting spiller en stor rolle.
Klikk Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Tror de sier at et gjennomsnittlig bryllup koster mellom 60- 100 000 i dag. Vi kom vel på ca 70 til sammen. hadde ca 70 gjester. Men kommer jo an på hvor mye en gjør selv og da
aanonym Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 1000 kr per gjest!!! Det må være om man setter bort hele arrangementet til et hotell el.l. Gjør man litt selv, reduseres prisen drastisk. Vi og våre venner/familie gjør mye selv, slik at vi får et super bryllup med treretters middag, band og masse kaker til ca 25 000. Prisen inkluderer brudekjole, brudepikekjole m/tilbehør (kjøpt) og sjaketter til budgom og brudesvenn, samt blomster og alt som hører til. Flott lokale og masse alkohol. Bryllupet er ikke overdådig, men på ingen måte "billig". Antall gjester: 80 til middag og 110 til festen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå