dimoren Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hei - en gang i november/desember meldte jeg meg vel egentlig inn blant dere modne damer. Imidlertid har jeg ikke vært her inne siden da. Likevel lurer jeg på om det finnes noen her som har gode tips når det gjelder vogn. Pr idag har jeg en stor og god Simo bagvogn; en fryd å trille, god å sove i. Etterhvert trengs en ny vogn. Jeg har ikke lyst på en "nymoderne" kul vogn med 3 hjul osvosv. Dere skjønner sikkert hva jeg mener. Den kan jo gjerne være kul men den skal ha full liggestilling, være god og lun, god å trille osvosv. Men jeg ønsker regulerbart styre, lufthjul og andre finesser... Er det noen her som har sportsvogn fra Brio? Jeg lurer evt på å kjøpe en brukt Brio kombi, for så kun å bruke den som sportsvogn. Er dette smart? Et annet alternativ er å kjøpe en brukt Simo sportsvogn. Finnes det noen kloke hoder der ute som har noen tips?? På forhånd takk.
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jeg tror jeg ville satset på å kjøpe sportsvogn i stedenfor kombi.Min erfaring med kombivognene er at de ikke er så gode sportsvogner. De blir liksom litt små i skyggen. Jeg har en gammel Simo sportsvogn som jeg er fornøyd med. Jeg har i tillegg kombivogn, men har kun brukt den når ungene var små. Lykke til med vognvalget
dimoren Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2007 Takk for nyttig synspunkt - jeg har aldri hatt kombivogn før.
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 jeg ville heller ikke satset på å kjøpe en brukt kombi som sportsvogn.... jeg ble sur. Men simo har en fin sportstrille som har full liggestilling, og den var jeg veldig fornøyd med. Også har teutonia en som også er sånn... :-)
dimoren Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2007 Flott - da har dere to faktisk overbevist meg om at det ikke er smart å tenke kombi. Da sparer jeg meg for den bekymringen. Da ender jeg kanskje opp med å kjøpe meg en Simo Rival sportsvogn, da.. Tenker jeg kjøper brukt vogn til minifjerteberten. Han har to storebrødre som trenger nye sykler...;-) Jeg hadde en simo sportstrille til de to andre gutta; den syntes jeg var veldig stiv og vond å kjøre. Prøvekjørte en ny her om dagen - syntes den også var stiv. Jeg ønsker meg en vogn med samme kjørekomfort som bagvognen. Takk for hjelpen, damer.
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 jeg kommer til å gå for en teutonia sportsvogn nå, selvom jeg syns den er i mykeste laget ;-) kanskje det er det du er ute etter??? det finnes mange gode i alle fall...:-) tjohei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå