high five Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Eller blir det litt individuell tilpasset oppdragelse på barna?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Jenta får prøve alt. For ingenting skal være forbeholdt bare gutter! Gutten får ikke drive med noen jente-greier. Kunne jo bli ertet.
LivetErEnLek Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Hvis du prøver å provosere, må du nok finne på noe bedre enn det der anonym, for jeg sitter her og flirer for meg selv. Og for å svare på HIs spm, nei, selvfølgelig gjør jeg ikke det. Alle barn er forskjellig og trenger derfor å bli behandlet på forskjellige måter.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Nei, prøver ikke å provosere, men nettopp å få deg til å le litt. Hyggelig at du faktisk ble sittende og flire! :-)
Singelmamma og banden Skrevet 27. mars 2007 #5 Skrevet 27. mars 2007 Jeg hadde som utgangspunkt å oppdra barna likt, men ser jo at det blir urettferdig overfor barna. De er selv med på å forme sin egen oppdragelse ut fra den personligheten de har - dette er ikke ment negativt :-) Men jeg er nok litt rundere i kantene med nr to og sikkert også med nr tre enn jeg var med nr en - hun må jo alltid gå først og stange vei... Jeg er eldst selv og mine søsken har fått lov til saker og ting mye tidligere enn meg... Og nå skjønner jeg hvorfor det ble slik ;-) Men om jeg fikk en sønn og han insisterte på å få være prinsesse på karneval så hadde nok jeg betenkt meg mer enn om en datter fikk være kaptein sabeltann, om du skjønner... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå