RE1987 Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Hei, lurer litt på hvilket stellebord og babyseng jag skal kjøpe, og så har jeg sett litt på Skeidar sin RooMate serie. Noen som har noen erfaringer med denne? Eller andre gode forslag? RooMate: http://www.zmag.dk/showmag.php?mid=wrrph
Krølle K Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hei, vi har kjøpt stokkesengen, men har Roomate stellebord/kommode og hylle. Kjempefornøyd med produktene, syns de er veldig fine og rene i designet og passer til alt :-)
RE1987 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2007 ÅÅ, jeg vil også ha stokke sleepi, hehehe. Men den er jo litt dyr. Jeg har sett på mange stelle bord, men syns skeidar sitt virker mest praktisk. Ikea sine f.eks. virker litt rare, siden stelledelen stikker ut foran, då må d jo være tungvint å nå skuffene. Så det blir nok Skeidar RooMate på meg
feris *fødeklar :)* Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Hei! vi har også kjøpt stokke sleepie sengen...den er bare så nydelig...veldig fin, de andre er så store med engang til et bittelite barn...så dette skal nok bli bra....venter fortsatt på bebisen da 4 dager igjen!! Stellebord: pusser opp vaskerommet som er ved soverommet vårt...skal bruke det som stellerom...så her blir det servant bad til bebisen og stellebord - med matte ... lykke til folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå