rampen_ Skrevet 26. mars 2007 #1 Skrevet 26. mars 2007 Må snart få meg til å gjøre det nå, så er det unnagjort!!! Har 26 dager til termin, og sånn for sikkerhesskyld om vannet skulle gå eller noe, så kan den stå klar!!! -ikke for det at jeg tror det kommer til å skje noe, men likevel liksom!!!
Slettes Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hei.. Tenker litt selv på å pakke denne baggen i dag (25 dager til termin), men synes det er grusomt vanskelig.. Det lille jeg har igjen av klær som passer - er i bruk og resten henger stadig til tørk på snora.. Hvor mye av de "gamle" klærne jeg kommer inn i rett etter fødselen er jeg i tvil om - slik at det eneste smarte å pakke vil være disse kosebuksene en daglig bruker.. Til prinsen deriomt har jeg funnet frem litt av hvert, to sett klær, lue, klorevotter, smokk (dersom han trenger det), salve, gulpekluter (fått noen søte fra mor i Texas) og et lite mykt pledd.. Og kameraet ligger selvfølgelig fremme med ekstra batterier.. Når jeg fikk de to første trolla her hadde jeg ikke noen bag klar, var liksom ikke noe jeg hadde hørt om at en skulle ordne, det er 12 og 13 år siden kan nevnes og det eneste jeg hadde ordnet da var vognbaggen med dyne og henteklær.. Resten kom far med etterhvert som jeg trengte det..
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Så rart.. Vi tenke jo heilt likt. E har 25 daga igjen og har akkurat satt me ned for å skrive ei liste over ka e trenge i bagen. Tenkte e skulle begynne med d e da. Litt mindre skummelt me ei liste enn å faktisk pakke.. Og dessuten bruka e d som skal vær i bagen hver dag.
Slettes Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 En liste var smart - for dersom en ikke er ferdig å pakke kan mann (eller andre nære) fullføre pakkingen dersom en er dratt i hui og hast..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har 33 dager igjen i dag, og lurer på om jeg skal prøve å få klar denne bagen etter hvert jeg oxo. Har 2 barn fra før, som begge er født litt før tiden... Greit å være forberedt, men jeg aner ikke hva jeg skal hive oppi! Har jo glemt alt jo...får kikke litt i denne fødselsboken og se:)
Skilpadden Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Jeg pakket min for flere uker siden... Fant ut at det var like greit å ha det klart. Den står inne i klesskapet, så er jo ikke i veien for noen. Det er greit å ha noe å fordrive tiden med mens man venter...
2blånisser Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Jeg skal også pakke den nå. Selv om jeg bare er 34 uker. Måtte inn på føden i helga. Fødselen var helldigvis ikke igang, og alt var bra. Men må si det ikke var noe særlig å ikke ha noe som helst med meg...Ble anbefalt å være der et døgn til. Men tok sjansen på å dra hjem, og heller komme tilbake om det var noe mer selv om det er 2 timers reisevei. Hadde jo ingenting med meg, annet enn det jeg hadde på meg.
milva76 Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Jeg holder også på å pakke idag. Har 27 dager igjen. Etter et langt besøk på føden igår, fant vi ut at det kan være greit å ha bagen klar. Syns klær til meg er det vanskeligste. Har pakket nedi kremer til meg, medisiner, ammeinnlegg, brystsalve og leppepomade foreløpig. Hentesett og litt babyklær ligger klart i stellekommoden. Mangler litt klær tror jeg.
mille80 Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 Hehe, denne bagen har jeg tenkt på i dagevis og bestemt meg for å pakke i dag også- 24 dager til termin. Syns det er litt vanskelig med den bagen jeg da...
Lovehearts Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 jeg å syns det er på tide å pakke no, tenkte jeg skulle begynne i dag.... har laga liste. har 25 dager igjen.....
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 oioioi.... må gå å pakke med en gang jeg da skjønner jeg... 11 dager igjen å den er ikke pakka enda nei... stress,men skal gjøre d i dag eller i mårra.....
kokko Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 Dette var min plan også i dag. Jeg har nå 24 dager igjenn. og det kan jo være greit i allefall begynne å tenke på den. kansje legge oppi noen små ting som er greit å ha med seg. jeg vil nå ha med meg shampo og dusj sepe... den første dusjen etter en fødsel det er den beste dusjen jeg noen gang har hatt.... Vil ikke vente til etter at mannen min har vært å hente det før jeg får meg en skikkelige dusj. må vel først og fremst finne fram en bagg som jeg kan bruke:) dere alle få ha en kjempe gode dag med å pakke litt, eller i allefall å tenke på hva dere vil ha med dere. men morgenkåpen den lar jeg blir liggende hjemma. Jeg skal på pasienthotelet på sus.. hvis alt er bra og då trenger jeg nå ikke en store morgen kåpe og hvis jeg må ligge på barsel så har jo de morgenkåpe til låns.. de stygge rød.. men de er ok å bruke for å komme seg fra seng til dusjen.. ellers så bruker jeg vanlige klær.
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #13 Skrevet 26. mars 2007 Tenkte jeg skal drøye den til over påske, er nå 34 + 5 (39 dager igjen) så føler det ikke haster så voldsomt enda, men gleder meg :-)
veldigspent:) Skrevet 26. mars 2007 #14 Skrevet 26. mars 2007 må vel begynne å tenke på den bagen jeg også snart... er FØDEKLAR i morgen:) er vel kanskje litt for avslappet... tror ikke ungen kommer før termin jeg... får meg sikkert en overaskelse... he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå