Gå til innhold

29+0 - mer og mer optimistisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det vil jeg si dere jenter. I elleve uker snart, har jeg holdt ut jeg og lillebror. Og enda er han trygt i min etterhvert store mage. I morgen er det mandag og tid for ny UL og prøver her på sykehuset. jeg er spent på hvor mye lillebror har vokst siden sist!

Men nå må jeg legge meg. Ellers så¨kommer jeg for sent til frokosten i morgen. natta jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var du endelig Lone. :) Så godt å høre at mini i magen fortsatt er i magen. Spennende å høre fra UL i dag. Stå på!

Skrevet

hei, er også 29+0 i dag. skal ikke være nyskjærrig men hvorfor skal du på ul nå?? har også lyst til å se lillgutt en gang til...:)

Skrevet

leste på profilen din nå... ser hvorfor..lykke til:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!! Så bra Lone ;)

Det er så godt å høre at lillebror holder seg bra der inne fortsatt =) Herlig altså!!! ;) Jeg var å så på klær her om dagen, og fant masse klær i strl 44 og 48 tror jeg det var, og da tenkte jeg såååå på deg!!!! Håper at lillebror legger på seg masse og ikke er så liten når han blir født ;)

Lykke til i dag ;)

Stoooooooooooooooooooor klem

Skrevet

Hei Jenter

Har enda ikke vært til UL. De ringer når de har tid fikk jeg beskjed om. Jaja, har mange uker jeg - så hvorfor stresse? =0)

Nydelig vær i Trondheim i dag. Tror jeg skal ta meg en spasertur senere i dag. Gjorde så godt i går, da ungene og sambo var her og vi var ute.

Ja Trine, til deg må jeg si at jeg har faktisk kjøpt noen sånne små plagg. Men håper han vokser fort ut av dem. Jeg blir litt stresset når jeg vet det er 35 dager til uke 34 (fått vite jeg skal føde da), og hverken kommode, seng eller klær er klare til Lillebror. Jo vi har klær, men de er ikke vasket/skyllet. Vet jo ikke om jeg får mulighet til å komme hjem før fødsel. Fikk ikke inntrykk av det sist jeg snakket med legen ihvertfall.

Jeg skal komme med ny oppdatering når jeg har vært på UL. Nå er det lunsj. Vi snakkes jenter! Klem

Skrevet

Hm.. ;) Kanskje du er på UL nå du da ;) Du har jo ikke noe å stresse etter nei, men det er jo greit å bli ferdig med det også da..

De var altså så nusselige! Hadde faktisk lyst til å kjøpe en av de lyseblå med bamse på og sende oppover til deg! Den var bare såååå nydelig!

Skjønner at du blir stressa! Er jo bare i overkant av en måned til for deg jo =) Det blir jo stas ;) Men skjønner at du blir litt stressa når ikke kommode eller noe sånt er klart. Jeg sitter akkurat nå og skriver ned litt av hva jeg må huske å kjøpe jeg.. Blir ikke noen fler innkjøp denne måneden da barnevogn med regntrekk, stellebag osv kom på over 7000, og den hersens bilen kommer til å koste meg mellom 5500 og 7000.... Jadda.. Koselige måneder.. Hehehe..

Du får piske mannen din litt rundt der hjemme og si at han må prøve å få ting klart ;)

Skrevet

Hei trine

Ja godt å høre at du er enig med meg. jeg sa det til Sambo i går også, at "det er greit å sette opp senga, kommode og få vasket noen klær nå. Så du slipper alt i siste liten", det sa jeg. Men fyren er jo så opptatt for tida, at jeg vet sannelig ikke.

Jeg var på UL ja, og det var masse vann der inne 46mm ihvertfall. og Lillebror hoppet rundt og var så aktiv så. Hjertlyden var bra, urinprøven var ok og crp vet jeg ikke enda. For det er jo blodprøve og skal sikkert sendes og tar litt tid?

Jeg tror, at hvis formen min fortsetter å være så stabil, så kommer de til å la meg gå over 34 uker som de tidligere har sagt. Bedre å ligge å ruge i mammas mage enn i en kuvøse!

Vel vi får se. Tusen takk for all oppmuntring og koselige innlegg og mail. Det er noe av det som får en til å holde ut å være her.

Masse klemmer Lone

Skrevet

Det var jo gledelige nyheter å få på en mandag ;))) Helt klart best om lillebror får lov til å ligge i magen din så lenge som han kan ;) Helt klart bedre enn i en kuvøse =) Håper at de lar deg gå lengre da!! Det må jo være det beste for dere begge dersom alt er i orden..

CRP?? Neee. Den får de svar på innen max 2 timer, så den kommer nok sikkert snart =)

Samboern har sikkert litt og henge fingrene i om dagen hvis han er alene med to barn. Hehe. Men men.. sånt har mannfolk godt av innimellom ;)

Skrevet

Hei snuppa!

Så godt å høre at alt er vel så langt:) Har tenkt på deg siste dagene, men ikke hørt noe fra deg så regnet med du kanskje var litt sliten.

Hørtes deilig ut med tur ut i det fri sammen med familien din i går da! Selv stod jeg og sambo på hodet i soverommet vårt og har holdt på med oppussing hele helga:) Har lagt parkett og handlet inn nye nattbord, kommode, sengetepper, gardiner, puter og pyntestæsj! Var mye jobb, men jaggu ble vi ikke ferdige i går du! Det ble i alle fall kjempefint! Så det ble jo ikke noe uteliv på meg i går kan du tro...

Men men, i dag har jeg jobbet halv dag og vært på bekkentrening for gravide og sittet ute i 3 timer etterpå og solt meg! Deilig ja! Du må prøve å nyte finværet litt du også hvis du får det til:)

Du, hvilken str. på klær har du kjøpt til lillebror? er 40 for lite kanskje?

Skrevet

Hei Lone! Har fulgt med deg, men har vel kanskje ikke skrevet før! Så bra at det var masse fostervann da! Må bare trøste deg littegranne - når det gjelder utstyr, for da jeg venta førstemann var jeg en smule i koma, og hadde ingenting klart. Ikke senga, ikke klær, ingenting. Eneste jeg hadde kjøpt var vogn. Mamma var storfrustrert over meg. Og ikke hadde jeg fått med meg at man måtte ha med seg noe på føden heller - ikke hårbørste ingenting! Nei du skal se mannen ordne nok opp, like bra som du ville gjort!

Store klemmer til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...