Gå til innhold

Hva er S/F målet hos dere da jenter??


♥Dumle♥ har tre søte små♥

Anbefalte innlegg

Mitt siste mål ble målt 32+1 = 28 cm

Må tilbake igjen når jeg er 34+1 for å se om det vokser..

Ser litt rart ut,har så liten mage..

I uke 28 var det 26,5 cm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt siste mål: uke 32+4 = 31 cm.

Målet var likt de to siste gangene jeg har målt før dette. Så jeg var veldig lettet over at det nå hadde vokst 4 cm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt siste mål: 34+2 = 29 cm

(var da på ekstra ul samme dag, og fikk konstatert litt lite fostervann, men ikke noe farlig. Babyen var så stor som den skulle og hadde det kjempefint)

Ny kontroll i morgen tidlig, da er jeg 36+5 -spent på hvor mye jeg har vokst:)

Navlen forandrer seg fra dag til dag, så NOE er det som skjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 34+4 og har akkurat kommet hjem fra fastlegen. Mitt SF mål var 33 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 32 var mitt SF mål på 33 cm. Har vært på ekstra UL, men det er både normalt med fostervann og en baby mitt på normalen. Legen mente at jeg bare var veldig godt strekt etter forige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I uke 29 var det 26 cm, 1 sm under den røde streken. Fikk beskjed om at det var flott og at jeg antagelig ikke skal ha en 5 kilos baby. Var fornøyd med det svaret når jeg var på kontroll, men i etterkant har jeg selvfølgelig bekymret meg litt for at det er et dårlig tegn, he he. Skal på kontroll i morgen så nå er jeg spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og målte idag... uke 32+2 og 30 cm.

Akkurat på den røde streken:) Så det var jo bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget i overkant av det skraverte feltet hele tiden. SF-mål i uke 33 var 33 cm. Allikevel sier folk at jeg har liten mage, Litt rart synes jeg siden sf-målet hele tiden har ligget over gjennomsnittet. Men på ekstra UL i uke 31 ble det estimert at babyen var -2% under gjennomsnittet. Så tror ikke det er noe å bekymre seg over. Alle mager er forskjellige! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SF.mål i uke 31 var 28.(på streken ca.)skjønner ikke helt det med di målene der.hvis målene er over streken,har det noe med overvekt og gjøre?eller om babyen er stor?eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uke 31+2 dager= 31 cm, sånn passe fordi jeg har ikke lakt på meg mer enn litt over 4 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 34- 29cm. Litt under streken, estimert baby på ca. 2900 g ved fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til snart3barn: Hvordan estimerer man vekta på babyen til fødsel? Er det noe du har fått reknet ut ved kontroll/undersøkelse, eller kan man finne det ut selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morago..de måler babyen..lårbenet,hodemål og mage mål..så ser de på en sånn liste bare..gjennomsnits vekt på hvor mye babyen skal veie utifra de måla..

 

sånt skal vel måles i uke 36 tror jeg..jeg får vekt annhver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll igår; 34+5, og symfysemålet var da 33 cm.

Over den røde streken mao, men innenfor det skraverte området. Var nøyaktig like stor på samme tidspunkt med storebror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel like forskjellige på magen som vi er med resten av kroppen. Noen får store barn og angre får små barn. Mitt mål ved kontrollen i uke 33 var 29 cm. Har hatt tre små barn (alle under 3 kg) før og håper denne luringen og blir liten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...