juddellihuddelli Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Da har min tid endelig kommet også, blir satt igang i morgen (om 7 timer) da jeg er 13 dager over termin...noen kjekke tips å sende med meg, er litt smånervøs samtidig som jeg oser av lykke:) og ja, jeg vet det enda kan gå dager før hun er ute, men nå skjer det liksom noe...
Jente1980 Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Har ingen visdomsord på lager siden jeg selv er førstegangs, men jeg vil ønske deg masse lykke til, måtte du få en flott fødsel! Og kansje den starter av seg selv før du blir satt igang, det hadde vel vært ekstra kjekt;)!? Det kan enda skje mye på de 7 timene du som gjenstår! Klem fra meg!
Mjaubeibi! Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Oii så spennende! Venter min første, så har desverre heller ikke noen visdomsord, men vil uansett ønske deg masse masse lykke til! Får håpe ting får fart på seg nå og at du slipper å vente så alt for lenge da - før du vet ordet av det, har du babyen din i armene dine
Makka Pakka Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Du er kanskje i gang allerede, så spennende!! Hvis ikke så husk tre ting: åpent bekken, åpne hender og åpen kjeve! Konsentrer deg om det når riene tar tak, skal hjelpe på :-)
solegget sprekker til påske Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 bedre sent en aldri...he he . lykke til. blir deilig å få det ut , tenker jeg masse lykkestøv til deg. har 12 dager til termin
æsj altså! Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Hvorfor sover du ikke og lader batteriene? Det ville jeg gjort:)
juddellihuddelli Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2007 heihei, takk for fine ord:) men traff på en lege som ville helst at ting skulle gå naturlig så ble ikke satt igang men har 2cm åpning og ble strippet...skuffende men sånn er det vel. skal no bli satt igang om 3 dager men nå tør jeg ikke håpe på noe.
Mamma til to tette Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Hei! Ser du bor i Bergen så regner med det er på KK du skulle bli satt i gang. Jeg er så utålmodig nå, 4 dager til termin, og har ikke lyst til å gå mer enn 14 dager over. Hvordan er de på KK? Har man noe å si i forhold til igangsettelse? Synes det var merkelig at du først ble lovet igangsettelse i dag og så må du vente 3 dager???
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 26. mars 2007 #9 Skrevet 26. mars 2007 lykke til! det her klarer du!!! misunner deg masse og sender deg masse lykke klemmer=)=)=)
_Mita_<3 Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Så morro:) Ønsker deg masse Lykke til:) Du får holde oss oppdatert om hvordan det har gått:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå