Sørland-snuppa Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Flere som har en hikkene baby i magen sin??? Babyen min hikker flere ganger om dagen, er ganske iriteranes. Noen ganger hikker han så kraftig at jeg ser det veldig tydelig på utsiden. er jo litt morsomt og se på også da. Tenkte akkurat på om jeg skulle skru av pcèn og gå og legge meg, men da begynte han og hikke igjen. Nå kan jeg liksågodt vente til han er ferdig. får ikke sove når det holder på. Blir nok uansett ikke så mye søvn på meg i natt. har en datter på 5 år som ligger syk .
Lovehearts Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 har en hikkende baby jeg å..... hehe. kan hikke i et kvarter hver gang. skikkelig hikke sånn som man ser utenpå magen.
gledeseg:) Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 He, he, nurket mitt hikker også. Opptil 10 ganger om dagen!!! sambo trodde meg ikke før jeg begynte å si ifra hver eneste gang deb begynte.. Hele magen rister, og det kan nesten bli litt irriterende i lengden:) men det er jo bra lungetrening da, og over om ca. 5 uker;p Bare å nyte at det er liv der:)
Diva Muffin Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Min hikker også, i allefall tror jeg at det er det som skjer. Rytmiske dunk som er litt treigere enn pulsen min, omtrent. Har hendt kanskje 3-4 ganger så langt, bare de siste to ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå