Gå til innhold

UL I MORGEN :) :) :) :)

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi.. gleder meg saann.. Har gaatt her inne aa mast i en uke naa om at jeg skal paa ul imorgen, hehe.. Maa bare beklage det, men har sett saann fram til dette :) Har hatt en bok der jeg har skrevet opp hver bidige dag fram til termin, som jeg krysser av i dag for dag.. og endelig er dagen der.. Imorgen ULTRALYD :)

Jeg har ogsaa nevnt de siste dagene at babyen min har vert utrolig rolig... Men naa tror jeg h*n tar igjen for alle di rolige dagene.. for naa de to siste dagene har det vert fuuull rulle igjen :) Vaaknet faktisk for FOERSTE gang i natt av at babyen var vaaken og sparket i vei. :) Ingen sure miner av aa bli vekket da nei... for dette var da den herligste maaten aa bli vekket paa uansett tid paa doegnet :) :) :)

Saa naa krysser jeg bare fingrene for at alt staar bra til med den lille der inne.. Og haaper dere krysser fingrene med meg :) Kommer med oppdatering imorgen hihi :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he spennende!! Jeg skal til fredagen jeg, gleder meg skikkelig! Lykke til i morgen!! Skal dere vite kjønn?

Skrevet

Takk takk :) du maa ha lykke til paa fredag du oxo :) Skal ikke vite kjoenn nei hihi.. Har klart bestemt meg paa dette.. Jeg er en siiiinnsykt nysgjerrig person, saa det var et vanskelig valg aa ta. Men jeg vil heller spare den overraskelsen. Naa er det for meg bare viktig aa vite at alt staar bra til :) Men jeg har fuuuull forstaaelse for de som vil vite... det er jo saa spennende hehe!

Skal dere vite kjoenn ? :)

Skrevet

Jeg er enig med deg at det viktigste er om alt står bra til. Jeg skal vite kjønn. Hvis de ser det da,:-)men hvis ikke, gjør det ingen verdens ting. Bare morro og få se nurket!!!!

Skrevet

hehe ja :) Blir spennende.. Har planlagt aa proeve aa drikke noe brus litt foer.. Har merket at babyen blir ganske saa i form da ... hehe.. Idag har jeg kost meg med cola, siden det var helg.. og guuuri malla for et styr inni der :) Helt herlig :) Hadde liksom vert ekstra kjekt om babyen var vaaken paa ul , istedenfor at den bare ligger aa sover hihi.. Men men.. man kan da ikke forlange alt .. :) saa lenge alt er bra, saa er jeg fornoeyd... Resten er en bonus :)

Men du faar oppdatere meg med en gladmelding etter fredag:) Blir spennende aa hoere at alt gikk bra og hva som ligger inni der :) Har du en foelelse paa et spesielt kjoenn... ? :) :) Jeg vipper selv veldig fram og tilbake.. har hele veien tenkt at det er en gutt.. Men i det siste har jeg vert veeeldig usikker hihi.. Men tror foelelsen forsatt ligger mest paa en gutt alsaa. hihi.. Men det er mange mndr igjen foer jeg faar det svaret :) :)

Skrevet

Har to gutter fra før av så jeg innbiller meg at det er en gutt til. Men det hadde jo vært moro og få et feminint innslag i familien. Også ganske praktisk med en gutt til siden vi har så mange gutteting :-)Synes det er mest moro at vi skal ha en baby til bare jeg da!!!

Skrevet

hehe ja det er jo positivt med begge kjoenn :) Men forstaar godt at det hadde vert moro med en liten jente :) Men samtidig en liten lillebror , hadde nok vert topp det og :)

Naa skal jeg lalle meg slik at timene til ul gaar enda litt fortere.. hehe.. Kan snart ikke vente mer.... Og saann som det kjennes ut inni magen min naa, saa virker det som om h*n er HELT klar for aa vise seg fram oxo hihi.. :) Faar bare haape litt paa at den er like aktiv imorgen :)

Natti natt, saa snakkes vi forhaapentligvis her imorgen eller en annen dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...