Gå til innhold

Forslag til andrenavn ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille gutt på 4 uker heter Jens Skal ha et navn til, siden de tre jentene våre alle har to navn. Er det noen som har forslag til et navn som passer til Jens...? Trenger noen tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Petrus er kanskje litt dumt ??? ;-)

- Arne blir fort sportsguru

- Ove går ann

- Kristian er fint

Det var det jeg hadde å si om saken, bortsett fra at jeg syns Jens i seg selv er et helt utrolig fint navn!!

Skrevet

Den supergreie samboeren til en av mine beste venninner heter Jens Petter ;=) Det synes jeg er et velklingende navn!

En liten gutt jeg kjenner heter Jens Jacob. Til og begynne med hørtes det litt "smør på flesk" ut, men nå er det et flott navn til ham.

Skrevet

Jeg kjente en superkjekk fyr en gang som het Jens Ole;-))

Jens Petter og Jens Christian er også fine navn:-)

Skrevet

Jens Martin

Jens Andrè

Jens Olav

Jens Erik

Skrevet

Vet om en som heter Jens Olai, det synes jeg er fint :)

Jens August er kanskje litt på kanten....?

Skrevet

Og så vet jeg om en som heter Jens Are....

Skrevet

Hei. Her var det mange fffinee navn ja. Men faktisk har vi vært inne på de fleste, så det blir nok et av disse. Kristian må vi velge bort, selv om vi syns det er fint, men størstejenta har Kristine som andrenavn, da blir det for likt. Vi har vurdert Erik, Martin, Petter, Ole og Are. Men jeg tror det står mellom Jens Martin og Jens Petter, Kanskje mest Jens Martin....

Petrus blir det ikke, he-he...

Takk for tipsene

Skrevet

Hihihi..........jeg hadde en crush i min pure ungdom som het Jens Martin..........det hadde jeg helt glemt;-))

Kjekt navn til kjekk kar:-)

Skrevet

Navn er gøy...her er noen jeg kom på i kombinasjon med det flotte navnet dere har valgt allerede.

Jens Aksel

Jens Konrad

Jens Herman

Jens Georg

Jens Olai

Jens David

Jens Even

Jens Eskil

Jens Fredrik

Jens Bertil

Jens Brede

Jens Edgar

Jens Edvard

Jens Gabriel

Jens Halvor

Jens Ivar

Jens Isak

Jens Lavrans

Jens Peder

Jens Ulrik

Jens Vegar

Jens Vidar

Jens Øystein

Skrevet

Ja, her kom det mange forslag gitt. Tusen takk. Synes Jens er veldig fint i seg selv, men gutten må ha to navn han også, som sine søstre.... Du Phantomet, du har jo nesten funnet et navn for hver bokstav i alfabetet du ! Moro at folk engasjerer seg. Takk, takk...

Skrevet

Jeg kjente en gang en liten søt gutt som het Jens Henrik.... :) Lykke til med navne-valget.

Skrevet

Jeg lurer på om ikke jeg også kjente en liten søt gutt som het Jens Henrik..... *smiler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...