Gå til innhold

Lommetyvens overmann... eh... KVINNE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjett om jeg opplevde noe helt absurd på torsdag???

Skulle på seminar med jobben og sto på Lysaker stasjon og skravlet med noen kolleger. I det toget stoppet og vi skulle stige på, var det en særdeles hjelpsom mann som skulle både hjelpe min kollega og meg inn med koffertene våre. Jeg hadde ikke akkurat verdens største koffert med meg og da den hjelpsomme plutselig snublet i trappen med denne, syntes jeg plutselig dette ble litt for dumt (kanskje preget av at jeg etter et år med barnevogn vet at akkurat virkelig hjelpsomme menn på toget er i sterkt mindretall..) Fikk derfor en ekkel følelse og kikket ned i håndveska som da selvsagt var åpen og tom!!!!!

Men DA våkner gummis!

Kaster meg rundt og formelig roper til den særdeles velkledde "forretningsmannen" som står der nede i trappen; Du har tatt lommeboka mi!!!! Har du ikke?! Og om det var de drepende øynene mine, den kalde klare stemmen eller det faktum at jeg tok tak i kompanjongen hans er neimenn ikke sikkert, men under over alle under så tar den velkledde min lommebok ut fra sin innerlomme og gir den tilbake med en beklagelse om at han er "sorry"..

I forfjamselsen skal jeg til å takke.. Men så våkner jeg opp og formelig æreskjeller både han og han som var i følget. Men så kommer beskjeden om at dørene lukkes og vi skilles ad ;-) Jeg helt i hundre over å faktisk å ha vært snartenkt og lommetyvene sikkert på vei til sitt neste offer....

Så herved er dere advart! Togverten på toget kunne fortelle at dette var et enormt problem for tiden og skjer mange ganger om dagen. Men at noen hadde greid å kjefte lommeboka tilbake igjen, nei, det hadde de ikke opplevd ;-)))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er bare tøff da!!!!

Jeg er imponert:-) Kjenner at pulsen steg når jeg leste innlegget...........fy flate for noen FREKKE folk!!!!!!!!!!!!!

Men man tuller ikke med dama til King Kong nei;-)))

DJEEEEEZES..............................Kjenner jeg blir sint jeg også, her jeg sitter og leser! Synd ikke jeg også var der gummis, så skulle vi jammen fillerista idioten!!!!!!!!!!!!

Grrrrrrrrrrrrrrrrr......................;-((

Skrevet

Dette er vel verdens beste historie GUmmjis!!! DU ER BEST!!!!!!

he he he he he

Jeg kjenner at jeg ble stolt nå, av å kjenne deg !!! Litt i alle fall ;-)

Lommetyvfangeren.... jeg kjenner henne :-)

Skrevet

WOW!!! Nå ble jeg imponert! Du er jammen meg ikke skyggeredd!

Skrevet

Du er tøff og snartenkt! Han ble vel så forskrekket han også at han ga fra seg lommeboka igjen.

Hurra for tøffe damer :-)

Skrevet

Kjempebra!!! Jeg synes jeg ser deg, he he he :)

Skulel gjerne ha vært der og hjulpet til med utskjellinga. Det går bare ikke an, noe så frekt!!!

Har vært borti noe lignende, på venninnetur til Barcelona. En lommetyv tok en bunke kontanter ut av vesken til en av jentene midt på lyse dagen. Venninna mi ble dritforbanna og tok tak i pengebunken mens vi andre fire kjeftet på engelsk/spansk/sørlandsdialekt. Signøyerdama ble så perpleks at hun slapp pengene og la på sprang...

Skrevet

Go Gummis, Go Gummis!!!

Det er dame med tæl det tenker jeg!!! Fra nå av vet jeg ihvertfall hvem jeg skal dra med meg på skumle utfarter, da som bodyguard! *smiler*

Du er Rå! Rå! Rå! Dødsrå, dødsrå!!

Skrevet

Stærkt!

Så godt at du kom på at det ikke er rett anledning for takk men for utskjelling!

Veldig bra jobba :o)

Skrevet

Så tøff du var! Og snartenkt. Ble skikkelig imponert jeg. Enda bra du ikke takket han for å ha fått tilbake lommeboka di ;-)

Det som er litt skummelt er jo at man ikke kan se på folk hvem som er ærlige og redelige. Han der så velkledd og ordentlig ut, men det trenger ikke bety noe som helst... Tar meg selv i å stole mindre på folk som ser litt slitne og sjuskete ut, men det er jo i bunn og grunn ganske forutinntatt av meg, og kanskje til og med feil...

Skrevet

Så modig du var, kjempe bra!!!

Skrevet

Åh, SUPERT!!!! Det var dødsrått gjort!

Skrevet

Knall bra :0) Godt at det finnes slike som deg som tørr si fra og smelle tilbake :0)

Da jeg bodde i NY fikk vi klar beskjed om at når kvinner fikk intuisjon om at det var fare på ferde så skulle en alltid høre på intuisjonen.Dette sa politiet til oss da vi var på kurs....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...