*snartklar* Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Eller er det bare jeg som er "gammeldags", eller "kjerring i forkledning" som naboen min kaller meg Jeg synes de vognene er kjempefine og har planer om å kjøpe en slik til mitt neste barn... Men de er jo ikke de mest praktiske vognene da. Store og uhamslige og vanskelig å få med seg i bilen....men jeg har ei kombivogn etter førstemann, så hvis det blir rise kan jeg alltids ta den med i bilen!!!
mamma til3 Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Syns overhodet ikke du er hverken "gammeldags" eller "kjerring" Jeg hadde silvercross til mellomste datra mi. Den var grønn og jeg pynta kalesjekanten m matchende grønn blonde. Angra så bittert på at jeg lot sambo overtale meg til å selge den.. Når 3 jente kom til verden så kjøpte jeg like godt en til:) En billig brukt vel og merke! Bagen må pusses og lakkes om..Har den på stua istedenfor vugge. Jeg har såå sansen for de vognene Syns de har stil:)
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Åh om jeg bare hadde hatt muligheten til å ha en slik vogn! Er det noe som er kvalitet og elegante vogner så er det nettopp dem! Det er Rolls Roycen av barnevogner! - Du burde være stolt av å ha en slik.. Det hadde jeg vært! Kanskje ikke den mest praktiske vognen når man skal kjøre bil. Men den er ufattelig fin å ha som trillevogn, eller som soveplass til ungen! Om du ikke vil ha vognen, så kjøper jeg gjerne en brukt en! Jeg har sett etter en slik lenge!
mammmamia ** Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Den er jo superfin da! Og om du har en annen vogn i tillegg og har råd til en Silvercross ville jeg gått for det! :-) Det er skikkelig fint med klassiske vogner, men som du sier så er de ikke mye praktiske ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå