Gå til innhold

Noen her som har tenkt å kjøpe silver cross????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare jeg som er "gammeldags", eller "kjerring i forkledning" som naboen min kaller meg :) Jeg synes de vognene er kjempefine og har planer om å kjøpe en slik til mitt neste barn...

Men de er jo ikke de mest praktiske vognene da. Store og uhamslige og vanskelig å få med seg i bilen....men jeg har ei kombivogn etter førstemann, så hvis det blir rise kan jeg alltids ta den med i bilen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns overhodet ikke du er hverken "gammeldags" eller "kjerring" Jeg hadde silvercross til mellomste datra mi. Den var grønn og jeg pynta kalesjekanten m matchende grønn blonde. Angra så bittert på at jeg lot sambo overtale meg til å selge den.. Når 3 jente kom til verden så kjøpte jeg like godt en til:) En billig brukt vel og merke! Bagen må pusses og lakkes om..Har den på stua istedenfor vugge.

Jeg har såå sansen for de vognene

Syns de har stil:)

Skrevet

Åh om jeg bare hadde hatt muligheten til å ha en slik vogn! Er det noe som er kvalitet og elegante vogner så er det nettopp dem! Det er Rolls Roycen av barnevogner! - Du burde være stolt av å ha en slik.. Det hadde jeg vært!

Kanskje ikke den mest praktiske vognen når man skal kjøre bil. Men den er ufattelig fin å ha som trillevogn, eller som soveplass til ungen!

Om du ikke vil ha vognen, så kjøper jeg gjerne en brukt en! Jeg har sett etter en slik lenge!

Skrevet

Den er jo superfin da! Og om du har en annen vogn i tillegg og har råd til en Silvercross ville jeg gått for det! :-) Det er skikkelig fint med klassiske vogner, men som du sier så er de ikke mye praktiske ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...