Gå til innhold

teller dagene nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 uker igjen til terminen 24 April. Nå begynner dagene og gå seint. En uke igjen og jobbbe.Skal virkelig bli godt og begynne med permisjonen.Er sliten nå og gleder med til og kan sette meg ned og begynne og tenke på og forbrede meg på babyen som er på vei. Håper uka går fort. det tror jeg. Har en syk 5.åring hjemme, så må ta meg fri i morgen. har fri på Tirstag og skal til Legen på Onstag og blir borte noen timer da.så er det bare torstag,fredag,lørdag og mandagen etter der igjen =).

Til tirstag skal jeg også på ultralyd for og se at gutten ligger riktig vei og har det bra. kan nesten ikke vente. Grunnen til det er fordi førstegangen lå jenta mi i seteleie og en uke over tiden måtte jeg ta keisersnitt fordi det ikke var fostervann igjenn og ingen tegn til fødsel.

Misunner alle jeg leser om som har født. gleder meg til min tur....

misunner ikke de jeg hører om som akkurat har funnet ut at de er gravide hehe. men er jo selfølgelig glad på de sine vegne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ble det med fostervannet oppdaget? tilfeldig, eller lakk du eller? off er liksom skrekken det der med fostervann....

Skrevet

Legen oppdaget ca 3 uker før terminen at hun muligens lå i seteleie men var ikke helt sikker så hun sente meg til ultralyd.og det stemte, hun gjorde det.jeg var inne og måtte ta rønken av bekkenet mitt for og se om hun kunne fødes normalt den veien. bekkenet lå akkurat på snittet til at hun kunne det. hun lå litt over normalvekta så jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne gå over terminen.da ville hun bli for stor til og føde vanlig trodde de. Men jeg gikk jo selfølgelig en uke over terminen og fikk derfor beskjed om og komme inn og ta en ultralyd for og se hvordan det lå ann. Det var da de så at det var nesten ikke noe fostervann igjenn. jeg har ikke merket noe, det hadde liksom bare forduftet. Ingen tegn til at hun hadde planer om og ut med det første og måtte derfor ta hun med keisersnitt dagen etter.De satte vist ikke igang fødseler i seteleie.

Er glad jeg skal på ultralyd nå og se at alt er greit. har vert mye engstelig for at det skal være for lite fostervann. De hadde jo aldri funnet ut av det forgje gang om hun ikke lå i seteleie.Men tror nok alt er bra. tror det er veldig skjeldent det skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...