babyandme Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hei.. Flere enn meg som synes det er/har vært vanskelig å få solgt brudekjolen sin? Er snart et år siden jeg giftet meg, og håper jeg får solgt brudekjolen min snart. Ville egentlig beholde den selv, for den er kjempe fin.. men den tar opp mye skap plass, og vi kunne trengt pengene nå som vi har fått baby:o) Føler jeg har prøvd alt, annonsert i avis og på nett flere steder og satt ned prisen på kjolen.. har jo fått endel respons fra interesserte kjøpere, men kjolen forblir visst usolgt. Kan jo skyldes vinteren, er vel flest bruder om sommeren?? Mannen min fikk solgt dressen sin ganske fort da. Damer er nok kanskje mer kresne og vet hva type brudekjole de ønsker til bryllupet.. og det er jo ikke rart for er jo en stor dag i livet! Faktisk var brudekjolen det første jeg skaffet meg før bryllupet, fant drømmekjolen;o) Nå håper jeg noen andre vil synes det samme om kjolen, men hvordan få den solgt? Hm, trenger gode råd her.. Hvis ikke får jeg beholde den selv da:o)
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 Hva er str på kjolen din? Er på jakt etter en?
babyandme Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2007 Hei, str er 38-40.. kan evt.syes inn/ut..
Lillnita. Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Har du bilde av den? evt link til annonse du har liggende ute på den ?
babyandme Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2007 Har ute en annonse på finn.no. Se finnkode: 9407348 (bare tast inn koden på søkefelt, så kommer den frem med en gang) Kjolen selges m/tilbehør til rimelig pris.. Kan egentlig ikke gå lavere ned i pris, det blir gi bort pris.. men prisen kan jo diskuteres. Ps. Tror det er en Ian Stuart kjole:o)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #6 Skrevet 27. mars 2007 Kjoleh har vært leid ut flere ganger før du kjøpte den.. Vet du hvor mange?? Står noen få?? Da hadde jeg tenkt 4-5ganger pluss du som har brukt den, da er man oppi 6ganger. Og det er mange ganger for en brudekjole. Ville desverre ikke kjøpt grunnet det faktisk. En ting er med en kjole som er brukt en gang, men når den er brukt mange ganger så ville jeg ikke hatt den.
Endelig ny spire i magen Skrevet 27. mars 2007 #7 Skrevet 27. mars 2007 Jeg syns også det er fryktelig vanskelig å selge min kjole...tar gjerne i mot tips. Min ligger ute på Finn.no nå, men ingen respons har hatt den ute flere ganger på andre sider. Jeg fikk utrolig mye skryt for kjolen min, men er det bare jeg som har denne smaken da...hmmm Noen gode forslag til hvordan jeg kan få solgt den?
Irmelinn m/spire Skrevet 27. mars 2007 #8 Skrevet 27. mars 2007 Hva er finnkoden din? Vil gjerne se den.
babyandme Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2007 Hei, travelt å være nybakt mamma.. men kjempe kos også!) ang brudekjolen så sa damen i brudebutikken at den var utleid få ganger,skulle kanskje spurt hvor mange ganger?? Vet du det tenkte jeg ikke på der og da, for syntes kjolen var så fin! Fikk litt askepott følelse;o) Men tror det at den var utleid få ganger var pga alle perlene og broderingene nederst på kjolen.. den kan ikke legges opp i lengden, men rundt livet oppe. Dette kan jo evt.justeres med skoene. Spørs hva en er på jakt etter.. en helt ny, rådyr kjole eller en brukt og rimelig-men likevel fin? Vi hadde et mindre bryllup, så det falt naturlig å velge en fint brukt brudekjole. Smak og behag! De som er intr.i kjolen kan jo sende meg en email med evt.flere spm.til: [email protected] og jeg svarer gjerne på spm.) Ellers ligger det bilder av kjolen på finn.no( se finnkoden i mitt første innlegg her) Bor i Hordaland, så kom gjerne innom og prøv kjolen og tilbehøret! Hvis ikke kan kanskje jeg ta turen til deg. Prisen blir vi nok enige om:o)
*Askepott og hjelperene * Skrevet 28. mars 2007 #11 Skrevet 28. mars 2007 Solgte min etter 30 minutter på finn.no :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå