endaeintrønder Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har så og si vært konstant forkjølet hele svangerskapet her jeg,begynner å bli temmelig lei altså:/ Det startet med ørebetennelse som gikk slag i slag med bihulebetennelse og influensa,og nå når jeg endelig var på bedringens veg,så ble jeg pinadø meg forkjøla IGJEN!!!Så nå sitter jeg med snørr å hoster noe inni gampræva her,og syns grusomt synd på meg selv:(( flere som sliter sånn??Var ikke syk en eneste dag heller med 1 mann!!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Uff, så kjipt...ville bare sende deg en god-bedring-klem!
pyret&jeg+spire Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Hei!! JAA, jeg har vært dårlig stort sett hele tiden... det begynte med kvalmen frem til 12.uke, så hadde jeg et par gode uker, før det braket løs med skikkelig forstoppelse, så kvalme igjen, så en heftig feberrunde, så omgangssyke... puh! og nå har jeg urinveisinfeksjon som er på vei til nyrene... au au!!! håper virkelig at ting blir bedre om noen dager-er såå lei dette nå! (er i uke 26 nå) GOD BEDRING til deg
kmamma+spire Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Hei!! Det har søren med jeg også vært, først lungebetennelse, så bronkitt å så alvorlig bihule infeksjon etter dette vanlig forkjølet/influensa i noen uker. Når alt dette ga seg så begynte søren med bekkenløsning?! så kjipt jeg var heller ikke syke en dag med første mann å nå sykemeldt siden jeg fant ut av at jeg var gravid:( men men vi får prøve å kose oss så best vi kan:)
alvis Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Jaa, jeg har vært dårlig og syk hele svangerskapet. Først var det kvalme, hodepine og ekstrem tretthet. Så kom en kraftig forkjølelse og når den begynte å gi seg blev jeg førkjølet igjen. Nå hoster jeg hele dagene og hele nettene og er totalt utslitt. Jeg var ikke heller syk en eneste dag med første mann! Stakkars oss:(
Love my kidz Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Ja jeg har vært mye syk i svangerskapet, immunforsvaret mitt må være helt knekt altså! Fikk hals- og ørebetennelse rundt uke 8, ble kraftig forkjølet i uke 17, og influensalignende forkjølelse med feber i uke 21. Da jeg fikk runde tre ble legen min bekymret, er da ikke bra å få alt liksom.. så han har innsett at jeg er spesielt utsatt for smitte på jobben min, jobber i matbutikk der jeg har håndkontakt med en enorm mengde kunder hver dag. Trekkfullt i kassa er det også siden de er midt mellom to innganger. Så jeg fikk endelig langtids sykmelding så jeg får isolert meg bort fra viruser hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå