Endelig mamma til 2 ( Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hadde termin 16 mars og dagene har gått såååå sent...Hadde aldri sett for meg at skulle gå såå lenge over tiden. De første dagene var jeg veldig spent...men ettersom jeg nå ikke har hatt antydning til fødsel AT ALL !!!! har jeg gitt helt opp og avventer til overtidskontroll Ullevål til tirsdag. Fått forespeilet at ikke blir satt igang før neste lørdag!! dvs 6 dager til.... Puh... Imens har flere bekjente fått barn som perler på en snor t.o.m en som hadde termin 2 uker før meg! Snufs.... Er det flere som er på "overtid" og som ikke har det minste antydning til noe på gang??? Har forsøkt ALT, men denne jenta vil ikke ut... Fortvilet førstegangsmor....
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Stakkars deg.. Det er ikke lett å være på overtid.. Selv gikk jeg 5 dager over. Er det UL-termin du regner ut fra? Krysser fingrene for at det snart skjer noe!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Japp!! Som om jeg skulle skrevet det selv! Er 6 dager - snart 7, på overtid, og kjenner heller ingen antydninger til fødsel. Alle andre får barna sine, til og med de med termin leeenge etter meg, så jeg har også gitt opp. Skal på overtidskontroll på tirsdag jeg også, så får høre hva de sier der. Håper virkelig de setter meg igang. =) Tålmodighet ER en dyd!
Endelig mamma til 2 ( Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2007 Ja, gått ut fra UL-termin som ble gjort uke 18...men iflg legen ved UL uke 27 (3D)mnete han at terminen var 12 mars...så derfor er det jo sinnsykt at jeg fortsatt tasser rundt her uten antydning til noe som helst.... Har hatt minimalt med kynnere hele svangerskapet og vært/er tipp-topp form, så ser for meg at de må sette meg igang hvis noe skal skje her... REgnet med sånn 3-5 dager over termin, men snart 10 og intet nytt...Det gir ordet VENTING en ny dimensjon... Noen gode råd for å få igang..har hoppet i halmen, bringebærte, vasket vinduer, kanel, gått laaaange turer....?????
cecci79 og Robin Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 jeg er på dag 4 over ul termin og hele 16 dager over mens termin :-( herregud er så lei. og har vondt overalt! hendene og beina mine er så fulle av vann, at jeg nesten ikke kan bøye de. vekta har økt myyye, så alt jeg gjør er tungt. har vondt i magen og i korsryggen, uten at det blir noe mer ut av det heller. slimproppen holder på å gå, sånn litt og litt.( tror det er den iallefall) men ellers kjenner jeg ingenting!! skal opp på føden en tur i kveld tror jeg. vil at de skal sjekke hvordan lillegutt har det, han er jo blitt roligere også i det siste..nei dette ble mye syting, men hadde aldri trodd jeg skulle gå over tiden. sf målet er veldig høyt også... takk til dere som gadd å lese sytinga mi..måtte bare få det ut. ( satt akkurat her og grein mine modige tårer.) lykke til til dere andre som ogsåå er på overtid.får krysse det vi har for at vi snart skal få lov til å føde og møte skattene våre:)
Lykkekløver Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 Hei! Hiver meg på her. 11 dager over termin i dag. Har også prøvd flere kjerringråd for å prøve å sette igang fødselen, men ingenting hjelper, får bare mer vondt i bekkenet og enda større problemer med å gå.. Er så jævla lei nå!! Har ikke fått noen tegn på at noe er på gang.. Flere venninner av meg også som har fått sine babyer nylig, jeg hadde termin før dem, køsnikere.. grumpfh... Skal på overtidstime på torsdag, håper jeg blir satt igang da! Skal ihvertfall ha med kofferten i bilen. Jeg vil også hilse på babyen min nååå. Merker at jeg blir surere og mer gretten for hver dag, alt irriterer meg nå. Huff, ikke bra det her for mine omgivelser heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå