Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Dere som har vore gjennom det, kossen fungerte det? Lokal bedøvelse? Ligger du på sida? Kossen var det å gå på do etter operasjonen? Skal snart i ilden, og gruer meg nåke forferdelig...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Fikk narkose og hele operasjonen tok cirka en time(husker ikke helt). Jeg lå på ryggen med begge bena høyt opp, samme som en gynokologisk stol. Bena mine og skjeden ble dekket, bare endetarmen var til synet. Jeg hadde ikke så stor smerte samme dag fordi jeg hadde bedøvelse, smertene kom dagen etterpå da jeg skulle på do. Det var forferdelig vondt de 5-6 dagene, jeg måtte på da hver dag og sårene åpnet hver gang, veldig vondt! Jeg gikk med bind i 2 uker tror jeg, det kom blod og litt væske som tok tid for å forsvinne. Jeg drakk laktulose så lenge smertene var der. Jeg ble bedre etter to uker. Jeg kom hjem samme dag. Det kommer til å være vondt, men det er veldig delig når det hele er over og man kan gå på do uten å gruer seg! Lykke til! Det skal nok gå bra skal du se! Ikke tenk på operasjonen du, tenk hvor deilig det er å bli kvitt dem!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Jeg fikk lokalbedøvelse og det var gjort på ca. 30 min. lå i gyn stol. Dro hjem like etterpå. Jeg gjorde det privat. Vondt å besje og vondt press bak de første 4-6 dagene. Men som hun andre sier veldig godt å fått det gjort og så deilig i tiden etterpå at rumpen er ok igjen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå