Mjaubeibi! Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hvis noen vil se! Nå er det ikke lenge igjen før jeg sprekker gitt ;oD
Mjaubeibi! Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. mars 2007 i mitt album her inne eller www.cathrinehoyland.com/baby
Silar Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 hvor pokker er strekkmerkene da?!hæ? jeg har fullt av urettferdig....
Jente1980 Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Ikke lenge igjen nå! Du har jo en kjempefin "liten" mage;) Så ser jeg at du har termin bare 5 dager før meg! Det er en spennende tid vi er inne i nå... Jeg gleeeder meg såååå... Har et par/tre magebilder selv inne på profilen min sammen men mange andre bilder av min kjære, pusen vår og meg!
Mjaubeibi! Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2007 Har vært kjempe heldig - det må jeg si - bank i bordet (!) Fått noen mini på siden/ryggen, men skal ikke klage. Vet ikke om det har hjulpet, men har smurt meg hver dag med babyolje / jordnøttolje eller annen krem og tatt min tran hehe! De kan jo fortsatt komme da, spørs hvor lenge jeg må vente på lillegullet...Gleder meg så utrolig, så om det kommer noen strekkmerker nå på slutten så skal jeg heller leve med det ;o) Hører fra alle at de blekner ganske raskt uansett så får håpe at de gjør det da Lykke til videre!
Mjaubeibi! Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk - og i lige måde! Flott mage! Så koselig profil du hadde, ikke alle man får se ansiktet på - så man greier liksom ikke forestille seg hvem man snakker med alltid. Du og kjæresten din var et kjempe pent par! Også så herlig katt ) Ja nå nærmer det seg med stormskritt, du kan like godt få babyen før meg for den saks skyld - nå kan det skje når som helst! Er såå spent! :)
Mjaubeibi! Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2007 Du også! Koselig å se etterhvert som den vokser! Lykke til videre!
Jente1980 Skrevet 25. mars 2007 #9 Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk må jo jeg få si til deg også, setter pris på å høre at du synes vi er et pent par:) Ja, jeg blir selv glad når jeg kommer over profiler med bilder ol. det er jo alltid hyggelig å se hvem man prater med. Det blir fort mer "ekte" og ikke minst personlig da på sett og vis! Og, ja pusen vår er bare heeelt nydelig, mye penere i virkeligheten faktisk!! Sitter litt på nåler nå for han har vært ute i en døgn nå uten å komme hjem, og dette forekommer ALDRÌ... Er sikkelig bekymret... Han er jo vår lille baby! (kasterert er han også noe som gjør at han ikke bruker å vandre så noe særlig rundt omkring.) Skal få Kristian til å dra ut og se etter han når han kommer hjem fra jobben... (bransjekveld, på jobb i baren på Strut her i Tromsø) Ja, har hatt mye kynnere ikveld, noe jeg absolutt ikke har hatt antydning til tidligere i svangerskapet, så jeg velger å se på det som et godt tegn, men det trenger ikke å være en indikasjon på at det kommer til å skje noe før om leenge desverre. (Men det er jo lov til å håpe litt sånn innerst der inne, hihi:)) Dere vet ikke om det er jente eller gutt der inne? Jeg tipper gutt på deg!
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 26. mars 2007 #10 Skrevet 26. mars 2007 Ja den magen var ikke stor nei;-) Jeg er større. hahaha føler meg som en elefant. Du bærer så høyt opp! Eller er det jeg som har magen langt ned?
Jente1980 Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 Eifos: Du har typisk "jentemage" spør du meg, og ser på profilen din at du venter en liten jente:) Rundere, og lengre ned... Mens HI har vel en typisk guttemage!? Skjønner ikke helt hva jeg har... uff... Du har ingen grunn til å føle deg som en elefant, og jeg kan skrive under på at du ikke ligner en i det hele att, hihi!!!! Synes ikke du ser spesielt stor ut, det er rart hvordan man kan føle seg...
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 26. mars 2007 #12 Skrevet 26. mars 2007 Hi hi hi, nei jeg har ikke såååå stor mage, men jeg har gått opp mye i meg selv. Håper det bare er vann *knis* hvis du går inn på vårt ufødte barn, og på flere bilder, så ser du hvor stor jeg er 24.03.07
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 26. mars 2007 #13 Skrevet 26. mars 2007 Ps syntes du hadde jentemage også jeg men. Har du forandret deg mye i ansiktet, etter at du ble gravid?
Jente1980 Skrevet 26. mars 2007 #14 Skrevet 26. mars 2007 Nja... nå på slutten har jeg forandret meg litt... Synes nesa er litt større/bredere kansje... Har de siste dagene fått litt vann i kroppen.. Kom heldigvis sent! Har bare 11 dager igjen til termin! Jippi hurra!!! Men det som er med meg er jo at jeg var litt rund før jeg ble gravid, og har av den grunn (heldigvis) ikke gått opp så sinnsykt mye i vekt...(eh...det har kommet endel kg nå på slutten da... skal ikke lyge:)) Og har tro det eller ei fått høre at jeg har guttemage av de fleste hele veien, fordi den har stått høyt, og er litt "spiss" (tatt i betraktning mine fra før av runde former...) Hm...jeg personlig har ingen feeling, og er bare forvirret, og super spent på om det er jente eller gutt!!!!
Jente1980 Skrevet 26. mars 2007 #15 Skrevet 26. mars 2007 Hm... Hvordan finner jeg "vårt ufødte barn" som du snakker om...Slik at jeg får sett magebildet fra 2 dager tilbake? Mulig jeg er en smule treg i natta...kniiis... Har sjekket både tema, fotoalbum og forum, og skjønner ingenting! Ikke er det noe på profilen din som heter vårt ufødte barn heller? Hjelp meg!?
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 26. mars 2007 #16 Skrevet 26. mars 2007 Ja da blir det spennende. Mamma har alltid sagt at hvis man blir litt "hoven" over leppa, så blir det jente, og Jente skal jeg ha, og kjenner meg snart ikke igjen i speilet. hahaha
Jente1980 Skrevet 26. mars 2007 #17 Skrevet 26. mars 2007 Se et hakk opp... hvor går jeg inn for å finne bildet av deg som du snakker om?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå