Skrømti Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Kom til å tenke på dette; Hvor lenge må jeg drive og vaske babytøyet før jeg bruker det for første gang? Skal snart til å bruke størrelse 68 på min 4 mnd gamle Sjef. Har fått massse klær i den størrelsen, så det blir litt av et vaskeprosjekt..
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 har vasket bodyer og det som er innerst til kroppen, ellers går det rett på ham, og han har overlevd det også,gitt:) Min lille sjef gulper hele tiden, så her går det unna på klesvasken uansett...
LisaColli Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 jeg har sluttet med det allerede jeg.. hun ser ikke ut til å få noe utslett eller reaksjon, så jeg gidder rett og slett ikke
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Vasker alt nytt jeg, til og med til meg selv :-p
MammaDilla Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Hva er problemet med å bare vaske det da? Merker du forskjell på en klaesvask fra eller til? Jeg også vasker alt nytt til meg selv også før bruk. Synes det er ekkerlt å bruke en t skjorte som 100 andre har prøvd på seg før meg...
Skrømti Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2007 Nope, det er ikke noe problem å vaske tøyet først. Det med vaskeprosjekt blei litt feil sagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå