Sessa ruger igjen... Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Har fulgt med og noen ganger smuglest tråden deres og må si at dere er damer etter min smak. Jeg var innom siden deres i sted og tittet på bildene. Da jeg kom til DM bildene holdt jeg på å le meg fillete. Jeg er en klassisk DM. Her gjøres alt etter mitt eget forgodt befinnende. God humor!!!! Oppdaget også noe annet gøy da jeg var der inne: #1: Cat78: jeg har også en datter som heter Linea med en 'n'. Trodde at jeg var litt sær, men tydeligvis ikke. I tillegg har også min Linea 'hello kitty' vesten... hmmm... konspirasjon, kanskje?? #2: Herkules: Jeg har gått på skole med deg. Riktignok et par år under, men jeg kjente deg igjen på barsel, fødte dagen etter deg. Leste parkeringshistorien din fra storsenteret, og kan vel ikke si annet enn at det ikke overrasker at du møter sånne mennesker der....
♥Tiny Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Hihi, vi alle litt dm inne på tråden, men det er skjult (tror vi da)... Og velkommen inn som gjest på tråden
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2007 takker for invitasjon, men kanskje lovlig sent å slenge meg på samtalen nå?
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2007 ikke det at det er så viktig, men dytter litt for det
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Heisann!! Denne så ikke jeg får nå! Ikke sant Linea er det fineste snuppenavnet i hele verden )
Petronella♡mor til to Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 Hei og hå! Hyggelig å høre at du følger med ) Må nok bare innrømme at jeg er en av de ekstremt dm på tråden, hihi. Sønnen min har brukt både natusan, gåstol og hoppehuske. Han har spist mariekjeks, is mm - samt at han på treff hos ama en gang plutselig lå å suttet på en tom vinflaske - ajajaj... (må jo da tilføye at ama også er dm som har sånne tomme vinflasker slengende rundt på treff, hmf...) ;P Riktig så god påske!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå