Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at i dag tok minste Blommangutt sin første skritt! 14 1/2 mnd. Hadde ikke trodd det skulle skje før etter 17. mai - siden de to andre ikke gikk før de var over 16 og 17 mnd gamle ;-)

sto ved beina mine og gik 6-7 skritt bort til størtste Blommangutt som ble i ekstase over lillebroren sin - siden har det blitt mange skritt i vårsola på verandaen i dag... personlig rekord på 8 skritt hehe

Og i kveld bestemt jeg meg for at han må begynne å sove uten at han ammes i søvn...... tok vel ca 10 min med hyl hvor jeg sto ved sengen og holdt ham nede i sengen (ikke hardt altså - bare sånn at han ikke sto opp) - så roet han seg og brukte kanskje 10 min til på å sovne...

Ble en ny runde litt over 21..... 10 min med hyl og 10 min hvor han lå rolig men smor strøyk og holdt en kjærlig hånd - innimellom kikket han opp for å sjekke om jeg var der og gav meg et nydelig smil i tussmørke....

Så jeg får ihvertfall prøve dette på kveldstid framover - er ikke ehelt sikker på om jeg orker nattavvendinga enda... hvis jeg ikke r for trøtt skal jeg muligens prøve i natt og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så kjekt!

Ungne våre er ganske like dei då, småen gjekk då han var 14 mnd, og vi kutta pupp-på-sengekanten-rutinen omtrent samtidig. Nattpuppen (ev. veldig-tidleg-morgon-puppen) hang igjen ei stund til, men det blei slutt på den og då eg vart gravid igjen - eg orka berre ikkje pupp døgnet rundt lenger.

Gratulerer med eit gåande barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...