7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Lille propell er snart 6 mnd.. dagen etter han fikk 5 mnd vaksine ( forrige onsdag) har det skjedd SÅ mye.. Han løfter på rompa klar til å krabbe.an sitte selv og står hvis han f¨r lov å holde seg fast ( vi trenge ikke holde han ) . skravler masse med helt nye lyder...kommuniserer helt annerledes..Ler .. han gråter nesten ikke lenger.. bare annerledes lyder.. Den gode gamle hirse grøten grøten vil han ikke ha.. ikke rotmosen og fuktpureen han elsket heller,, så nå må alt skiftes ut,.,, Helt tydelig klar for nye opplevelser.. han har liksom blitt så stor på bare noen dager,,, :=) Dette er moro;=) Og endelig har han begynt å sove bedre på dagen igjen...( de siste mnd har han nesten ikke sovet på dagen) i tilleg til at han sover lenger på morran..
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. mars 2007 Flere som opplever det sånn? At plutselig er det nesten vanskelig å huske alt som skjer?`Glad jeg skriver dagbok for han altså:=)
Lille søtnos Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Kjenner igjen det ja. Jenta mi er født 7 oktober. Hun sitter også selv, men er litt vindskeiv da, så hun må passes på enda. Hun synes det er topp å "stå" på bena, blir så stolt av seg selv. Skravler, blåser spytt, ler og er flink til å høre etter hva vi sier. Kjenner igjen noen ord som "kom med hendene" og "opp" som vi bruker ved stellebordet. Matmessig er hun veldig interessert i alt vi spiser og drikker. Tar etter alt med hånden i luften og gaper samtidig. Så søt. Dette er moro Hver dag er en glede
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2007 Helt enig;=) I dag kom det lyder som hørtes ut som VANN da jeg skulle mate han.. Jeg sier alltid " VANN" når han har får det til maten sin.. og i dag kom en lyd jeg tenkte kunne være vann og da han fikk tutekoppen si da så glisa han og drakk mange slurker.. kult;=)
Lille søtnos Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har begynt å si "mamma" til henne så det holder Tenkte det var et fint ord å lære henne. Hun sier faktisk "Hei", men uten å kjenne betydningen av ordet enda. Endel andre fraser er ord jeg ikke kjenner til i mitt ordforråd , men som er hennes faste replikker.
lykkeligmed3 Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Her er det også mye som skjer om dagen. Blir 6mnd den 12 april. Blidere enn sola er hun. Sitter ganske bra, siger litt til sidene enda da. Står og hopper når vi holder henne i hendene. Skal smake på ALT vi spiser, hyler som besatt når hun ikke får smake, hehe... Liker ikke barnematen, vil heller ha en bit a skiven min.... Har begynt å løfte rumpen når hun ligger på magen, prøver å komme seg frem men det er litt for glatt på parketten til at hun klarerdet enda.... Blir skikkelig irritert når hun ikke får det til.... Ja dette er en utrolig gøyal tid og jeg vet fra tidligere barn at dette bare fortsetter for hver dag som går........ Bare vi blir kvitt denne feberen hun har hatt i helga nå så, tror det er tenner på gang her.... Ja jeg er enig, dette er kjempe morro ))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå