#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Våkent i natt med magesmerter,sikkelig vondt.Var ikke noen vanlig kynnere.Reiste meg opp fra sengen og tok meg en banan på kjøkkenet og spiste den,gikk litt over dag og la meg til og sove igjen.Men våknet i morges med samme smerten min ikke så vondt.De gikk over fra seg selv.Og har ikke hatt de i løpet av dagen.Er det normalt?gruer meg litt til og legge meg nå.Vil ikke ha de smertene igjen i natt. Er akkurat 35 uker på veg i morgen.
apollo71 - har fått gutt Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Hei Aurora. Kan være greit å ta en telefon til føden i morgen hvis du får samme mage verk i natt. Jeg var inne for noen uker siden med vont i magen. Fikk full sjekk av babyen og de kunne konstantere at det ikke var noe gale med han. Fikk beskjed om at det kunne være en tarm infeksjon eller rett og slett trege tarmer med mye gass. Jeg hadde også løs avføring. Det gikk over etter ca 1 uke med meg. Greit å få konstantert at det ikke er noe gale med babyen da du slapper av i kroppen og ikke spenner deg. Mageverk kan også være tegn på svangerskapsforgiftning. God bedring og lykke til
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 Okey..tusen takk.Håper det går over.Har ikke hatt noen plager med tarmen enda og avføringen er bra,hehe.Håper det ikke er noe galt med ungen og at det ikke kommer i natt.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Slik hadde jeg det også for ca en ukes tid siden. Varte leeenge. Men fant ut at det bare måtte være luftsmerter. Det er ett helvete når man er gravid, tarmene er jo liksom ikke der de skal være. Var ganske snodig også, for hadde ikke treg mage eller var vindfull. Men jordmor sa i allefall at det måtte være det. Synes å huske at jeg hadde det slik sist gang også, men det er jo så leeeenge siden (4,5 år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå