♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Snuppa på snart 7 mnd har tre faste grøt/middags-måltider på dag nå, og får mm til alle disse måltidene + et par mm-måltider utenom dette. Tenker derfor vi skal sette i gang med nattavvenning nå, og etter hvert trappe ned på dagen også. Krever alt fra 3-5 amminger pr natt, og det begynner å ta på. Setter derfor umåtelig pris på alle tips til hvordan nattavvenning skal forgå mest mulig humant for alle parter!
shanty73 Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Her har vi prøvd på dette lenge... Uten hell, men nå dro jeg bort i helgen og det hjalp... Så her får sambo holde ut om natten en stund til... han er seig han lillegutt...
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 Usj, frykter vi har en sta liten jente selv her i huset. Gav dessverre opp i går. Tenker jeg skal legge meg på gjestesengen for å slippe å være i nærheten når det står på.
turbogutt Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 etter råd fra HS lot vi lillegutt gråte, uten å gå inn til han. Det tok litt tid første dagen, men neste dag sovnet han veldig fort av seg selvVi hadde pleid å gå inn for å roe og evnt gi vann om han ønsket.Men HS mente at da bare gjorde vi han avhengig av at vi kom og dullet med han, bedre å la han skjønne han må sovne av seg selv...Syns det er grusomt å høre de skrike, men hun sa vi bare måtte gjøre det...etter ca tre dager sov han hele natten:) da var han 8mnd
ceso Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 ikke annet enn at sambo/mann får gå til pers her!! bedre at han trøster om natten som ikke lukter pupp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå