Gå til innhold

arghhh...TOTAL grøtnekt!!


lille-snupp

Anbefalte innlegg

hei!

Synne har ei stund endlig fått dreisen på dette med fast føde, etter å ha slitt med vekta i en evighet.. Vi var så fornøyde, men nå den siste uka er det totalnekt på grøt. Frem til nå har hun kun likt 4 mnds risgrøt, så vi tenkte kanskje hun var lei, så har prøvd ørten andre typer, men hunn snurper igjen munnen og fekter skjea unna, til tross for at vi prøver å "forkle" grøten med fruktmos og andre godsaker..

 

Så nå går det i 3 brødmåltider + ett middagsglass om dagen. Brød er bare såååå godt, og hun spiser 1-2 skiver per måltid, drikke litt mm av glass ved siden av. Noen som har erfaring med grøtnekt? Hvor viktig er det egentlig å fortsette å presse henne med denne grøten? Er brød like god næring tro? Synes det er litt rart å skulle tvinge henne til å like grøt nå, for så å få henne til å slutte igjen om noen måneder?! Er så vanskelig å vite om hun får i seg nok kalori-rik næring..

 

Er det ikke det ene, så er det det andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da, men for å trøste deg litt skal du være glad det bare er grøtnekt, her er det matnekt for tiden - så nå henger han i puppen (og jeg som drev og trappet ned..)

 

har mest lyst til å underskrive med "Dolly Parton"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han min er så ustabil med maten, noend ager spiser han mye andre er det bare melk. ganske frustrende til tider men det er opp og ned hele tiden. så kommer nok etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi det for en stund siden... jeg gikk over til å bare tilby brød i en ukes tid før han fikk grøt til kvelds igjen. Da ville han plutselig ha det...:) Men ikke noe fra Nestle... Bare grøten fra Småfolk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, brød får jeg også i han, rart det der med Nestle forresten - vil ikke ha annet enn fruktmosen derfra. Her går det i Hipp sine produkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...