Gå til innhold

Må bare spørre...håper det ikke gjør noe.....


MammaTilTre*augustbaby*

Anbefalte innlegg

Eg har født en gutt som døde i uke 14....kan eg være her inne da eller er er det en grense for hvor i svangerskapet en mister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synnes du kan være her. Du har jo tross alt mistet noe du også. Som de fleste her inne. Jeg fikk det jeg ønsket så jeg føler ikke jeg skal være her inne, men jeg tenker på dere som har mistet noe så kjært.

Håper dere alle kommer dere videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selfølgelig være her inne, men jeg synes ikke du skal gå rundt å fortelle deg selv og andre at du har mistet et barn. Du mistet tross alt i uke 14. Det er anderledes å miste et barn langt uti svangerskapet eller etter fødsel. Man har et et forhold til det barnet på en helt annen måte en det man har så tidlig som du mistet.

 

Jeg synes du heller skal søke støtte og råd inne på "ufrivvillige aborter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg synes man selv skal bestemme om man føler det som å ha mistet et barn. Jenta mi var 2 måneder, da hun døde. I mitt siste svangerskap, tenkte jeg hele tiden at jeg ikke ville overleve å miste et barn til. Det tenkte jeg helt fra starten. 14 uker er lenge nok til å begynne å elske barnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

om man er i uke 14 så har man da følelser og tanker om dette barnet,at hun burde gå på"ufrivillige aborter" det går ikke an og si sånn anonym,ingen reagerer likt,men jeg hadde prøvd og bli gravid lenge og når det endelig klaffet så var jeg overfylt av lykke og om jeg hadde mistet i uke 14 hadde jeg helt klart laget mine tanker og følt at jeg "kjente" denne lille,som var i magen min,da hadde vi pratet om navn,leste hver uke hva som skjedde i magen,klart det er fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare rette litt på innlegget mitt. Etter obduksjon fant de ut at Noah var 17 uker da han døde....fikk vite det på ul i uke 18....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig har du rett til å være her. Ingen kan sette grenser for hverandre her inne det blir absurd. Du fødte en gutt, og 17 uker på vei da er det i mine øyne et barn, og hvis det er slik du føler det så er det ihvertfall det. Dette er et åpent nettsted og her bør man heller konsentrere seg om å støtte og hjelpe hverandre en å være opptatt av grenser. Klem til deg fra meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...