phantomet Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Tirsdag har phantom-mannen og jeg bryllupsdag. Huset er fullt av unger i alle aldere, det er den mest hektiske ukedagen pga diverse aktiviteter. Har likevel lyst til å gjøre litt ekstra stas på kjæresten min, og stiller meg derfor åpen for tips og forslag. Føler meg ikke særlig kreativ eller morsom om dagen, så alle innspill tas imot med takk!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Her var det ikke mange kreative sjeler.... Hva med en god middag og et glass vin etter at alle barna er i seng? Er ikke mer kreativ selv på en søndagskveld, etter en hektisk helg. Men det er hva jeg hadde gjort... Forøvrig fin dag å gifte seg på........hi hi hih hi hi, ja da, det er bursdagen min.....
Gummelillan Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Hva med en kopp kaffe på senga med et kort hvor du forteller han akkurat hva du føler? Eller et gavekort på et morsomt og kreativt Phantom ;-)))) 2 billetter til et bra teaterstykke eller konsert? Eller rett og slett bare et godt glass vin og ditt hyggelige selskap når ungene køyer ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 ha ha ha ha ha ha jeg kan skrive en sang!!! :-)
Maud Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Med den hverdagen du beskriver er det ikke rom for de store utskeielsene. Hva med å gi ham det beste han vet til frokost? Amerikanske pannekaker, omelett, nytinte rundtstykker e.l. Det betinger jo at hele bølingen får samme service... Lage lekker lunch og oppsøke ham på jobben? Bare du og Måka. Sende ham blomster på jobben? Få alle tidlig i seng og dele en flaske rødvin? Gavekort på massasje?
Karomamma Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 Sang fra dritgrei og gavekort på phantom-timer, det må jo være fint!!! Vi pleier ikke å feire så veldig, men i fjor lagde jeg en ordentlig festmiddag (hans favoritt) midt i uka så vi kunne kose oss skikkelig. Men hvis jeg har forstått rett, så lager du knakande god mat hver dag... Hmmm... jeg vet sannelig ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå