GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Jeg skal begynne å jobbe 1 juni. Jeg skal ha hele permisjonen, far skal ha sine 5 uker. Det var hvertfall planen. Men kan jeg begynne å jobbe tidligere og overføre resten av permisjonen til far???
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Ja det kan du. Ring nav og hør med dem, men er ganske sikker.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2007 Ok, thanx. First thing in the morning!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 http://rundskriv.nav.no/rtv/lpext.dll/kapitteloversikt/e05/e05k14?f=templates&fn=main-j.htm&2.0 Fant dette på nav sine sider, se om du kan skjønne noe ut av det. Jeg mener å skjønne at pappaen kan overta så lenge mammaen går ut i arbeid eller begynner å studere. Jobber du 50% kan han overta 50% av permisjonen. Jobber du 20% overtar han 20% av permisjonen. Bør vel gi beskjed en stund i forveien kanskje, men det er vel opp til ditt lokale navkontor : )
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2007 Jo da, jeg fant ut av det. Mannen min må da ta 80% den resterende tiden min. Blir vel egentlig sånn som når han tar pappaperm, da må han jo også ta 80% når jeg valgte det. Er jo mest opp til arbeidsgiver dette, men vi jobber på samme sted så det ordner seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå