Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hei. Jeg fikk en oppmuntrende spørsmål i dag, om jeg ville vere med min familie til syden i 1 uke. Jeg og min sambo har 1 barn sammen, å på den tiden vi evt skulle reise til syden skal han vere vekkreist på jobb. Saken er her at han ble drit forbanna då eg sa at eg kunne tenke meg å reise til syden å t ta littla med meg .... ALTSÅ... fortjener eg ikke dette`? Han kan reise på jobber hvor som helst å jeg sitter hjemme med littla hele tiden..... åsså unner han meg ikke en tur til syden engang.. med familie...?! Eg syns ditta virka heilt...ja...eg veit kje eg
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Det sier seg vel selv at det er fullstendig urimelig av han. Sett deg i respekt - dra til syden - og drit i den idioten av en mann.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 synes du skal reise!! Du fortjener d! er ikke riktig at bare du skal sitte hjemme!!
jåsjenta Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Han er da vel bare misunnelig for at ikke han får den muligheten!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Han skal ikke være hjemme men blir sur for at dere ikke skal være hjemme heller? Ærlig talt, hva feiler det han. Går ikke akkurat ut over han at dere er borte da. Syntes han burde skjerpe seg og ønske at dere skal få kose dere litt. Jeg hadde def dratt.
mamma til 2 små:=) Skrevet 26. mars 2007 #7 Skrevet 26. mars 2007 HARREGUD!!!!!!!!!!!!!!! REIS-KOS DEG-DRIT I HAN:=)
mamma til 2 små:=) Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 HELT ÆRLIG SÅ MÅ JEG SI AT JEG HADDE REIST UANNSETT OG SIKKERT BLITT SUR FOR AT HAN IKKE VILLE UNNE MEG DET!!! GOD TUR TIL SYDEN:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå