feris *fødeklar :)* Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Hei! har hatt blødning i 5 dager når jeg er på do...ringte føden nå..de sier det er slimproppen ...men blør man i flere dager da?? d er kun ved avføring det kommer blod på papiret...pga press sikkert...hmm takker for svar! 38+1 idag
shayan_jente_04.04. Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 hei vis dette skjer bare ved avføring så tyderdet på at det kan komme av hemoroider..... hvis det ikke kommer ellers så tror jeg ikke det er slimproppen.
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Siden du sier det blør når du har avføring, kan det være at det er "bak" det blør da? Da kan det være hemorider eller bare litt rifter rundt endetarmsåpningen pga. pressing når du er på do. Prøv å holde avføringen løs, med å drikke mye vann. Blør du mye? Da tror jeg nok kanskje at jeg ville tatt en tur til legen i morgen.
feris *fødeklar :)* Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2007 hei..var hos legen fordi jeg trodde d var hemorider..men d er ingen innvendige eller utvendige hemorider....litt pinlig, men sjekket hvor det kom fra etterpå...d er fra sjeden....fordi når j tørker meg så kommer d en rød blodig klump...ugh,,,veldig redd ble j da ja....d kan ik være slimproppen? hvorfor sier de d på føden?? hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå