Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Nå er jeg helt tatt av vin(d)en;-)) En strålende dag med masse frisk luft, solskinn som gir fregner og et par glass rødvin på terrassen til naboen - kan man annet enn å smile? Lille rosa har gått 10-mila idag, og var mer grårosa når vi gikk i dusjen isted.......alt skal smakes på, tas på og ordnes med:-) Hun har for første gang smakt oliven, vi hadde gresk middag idag, grillet biff med tzatziki, oliven, artisjokk, nypoteter og gresk salat......hun rynket litt på nesen når turen til å smake på oliven kom, smattet litt og kastet den rett i fjeset på storesøster på 13:-)) Nå skal jeg snart legge meg, skikkelig herlig trøtt etter all den friske luften:-) Sove godt:-)
Northernlights Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Jeg har også nettopp vært ute. Fin trilletur med "rampen" (han har fått nytt kallenavn av en eller annen merkelig grunn!) =) Deilig med vår i lufta! Veldig sølete, men det hører jo med. Gleder meg så veldig til sommeren!
dritgrei hei hei! Skrevet 26. mars 2007 #3 Skrevet 26. mars 2007 Dagen i går var helt fantastisk!!! Men vi manglet det glasset med rødvin, men i dag.... :-) vi ryddet i hagen og gikk tur i sola og lagde kake og kooooste oss! Det er deilig med vår!!!! og vips.... nå får vi enda en dag, med det samme deilig været! ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå