Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som sola har begynt å steke, og påskefjellet venter, skal jeg kjøpe solkrem til gutten min på 16 mnd. Husker fra i fjor da han var baby at man måtte kjøpe med fysisk filter, uten parabener, etc etc. Er dette like viktig nå som han er større?

Noen som har en bra solkrem til barn å annbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp Lavera - det er absolutt den aller beste ! Har fått best i test i europa også. Jeg liker den i spray form best, men kremen er også fin. Kjøpes på helsekost. Er litt dyr, men drøy.

Skrevet

Jeg brukte babyline ifjor og var veldig fornøyd med den. Den er uten giftstoffer, med fysisk filter, uten parfyme og parabener. Jeg kommer nok til å gå for den i år også. Den var lett å smøre ut og ikke var den altfor dyr heller:-)

Skrevet

Jeg såg i fjor at babyline fikk best i test, så jeg tenkte prøve denne. Bare pass på at den er svanemerket!!!! Det er et merke, som har kopiert denne, men den er IKKE svanemerket.

De har orginalen på apoteket :o)

Skrevet

hadde babyline i fjor jeg og, kommer til å ta den i år og tror jeg..men lett å smøre ut synes ikke jeg den var akkurat...

Skrevet

Babyline er den eneste solkremen uten skadelige stoffer - toppkarakter fra Grønn Hverdag og superdrøy i bruk :-) Den absolutt beste solkremen..!

Skrevet

Har også kjøpt babyline, men den er så tykk å smøre ut at jeg heller vil holde han vekk fra solen. Må da være noe som er lettere å smøre ut?

Skrevet

Kjøpte babyline i dag. 30%...Syns den var lettere å smøre ut enn mange andre. Grunnen til at solkremer til barn er vanskelig å smøre ut er vel at de kun bør inneholde fysisk-filter.

Skrevet

Babyline! Veldig fornøyd, han ble aldri brent, men solkremen er litt vanskelig å smøre ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...