Gjest Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 kjennes ut som om babyen detter langre og lengre ned i bekkenet nå... at den plutselig faller et hakk lengre ned liksom.. har hatt det sånn i hele dag.. stikker også en del oppi der.. magen er også helt sprengt!! knall hard, men er ikke kynnere.. kjennest ikke sånn ut hvertfall.. føler meg bare helt sprekke ferdig... men noen så vet ka som skjer?? hvorfor det kjennest ut som hun faller et hakk lengre ned hele tiden og hvorfor det stikker...? hehe...
Maria52 Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde det sånn igår. Bare på i går kjente jeg at den hadde falt mange cm. Var helt rar i kroppen i hele går og følte presset ned i underlivet. Hadde kraftige kynnere og harde tak i rygg og nedover rompa/lårene. Det er nok bare et tegn på at det nærmer seg voldsomt til fødsel. I alle fall håper jeg på det..... Jeg er i uke 38 - 4.
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 tuller du?? jeg er "bare" 36+2 jeg.. hehe.. kan være ganske vonde de her "fallene" og stikkene altså.. har kynnere eg også, men føler ikke de e "unormalt ubehagelig" enda.. men har hatt en del mensmurringer i magen og ryggen de siste dagene.. har det noe å si på at fødselen kan være i gang?? *nervøs* hihi..
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 jeg har hatt det sånn i hele dag.kjente det spesielt da jeg sto i dusjen,fikk liksom "rykninger" med det samme.håper ikke det betyr at fødselen er rundt hjørnet,for det er jo alt for tidlig!er i uke 36+5 jeg da..
*We68* Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 jeg hadde det slik i forrige uke. var kvalm og kjentes ut som jeg fikk mensen og masse kynnere. kjente barnet borre seg ned på en måte. stikninger også...og full oppblomstring av bekkenløsningen som ikek fikk det så gradvis som tidligere. og på ul på fredag viste det seg også barnet hadde den siste uken borret seg langt ned :-) men jeg er kun 32+5 i dag. og håper ikke fødselen er rundt hjørnet, skal nok borre seg lengre ned :-)
Gjest Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 hehe.. er akkurat sånn eg også føler det! du beskriver helt nøyaktig kordan eg har hatt det den siste uken.. hehe.. kjennes også ut som om babyen graver seg vei ut av og til! skikkelig ubehagelig!! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå