Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #1 Skrevet 25. mars 2007 Kommer jo så an på vind og temperatur..særlig vind tenker jeg da..Poden har fleecelue med vindtett stoff utenpå men den blir nok litt varm nå..men vil en bomullslue bli for tynn? Bor på østlandet.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 I helgen har poden vår gått i bommulslue, for alt annet ble for varmt. Nå har det jo vært varmt idet siste, og det skal jo bli varmere. Jeg skal sende med to typer lue til dagmammaen imorgen så får hun vurdere. Det er ihverfall ikke bra og svette under lua - blir jo bare forkjølet av det. Vi bor også på østlandet
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 takk for svar..Ja var sånn jeg tenkte og..sende med begge deler i barnehagen..bare pappaen husker på å si fra til dem at vi har begge med;)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Ja - du får legge bomullsluen på toppen av sekken så ser de den nok:-) Jeg vet også at barnehage personalet etterlyser tynnere votter til barna også.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Reima har vindtett bomullslue som er kjempe fin nå!!
mai mammaen til to Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 vi byttet denne uken..hun har en sånn kiava (eller noe sånt) vinter lue..den er jo kjempe varm... fant frem noen sånn passe tykke luer i bomull.. men har vinter luen fremme og da om været plutselig snur..skal ut å kjøpe en enda tynnere lue..for i dag var det kjempe varmt ute... vi bor i bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå